Februari 2010

Hoi allemaal,

Ik ben 19 februari uitgerekend van onze tweede. Ik heb nu al een dochter van 2,5. Ik heb inmiddels al 2 echo's gehad dus het vertrouwen in een goede zwangerschap is flink aan het groeien (Ik heb helaas hiervoor 4 miskramen gehad)

Maar nu wil ik genieten....ik ben met vlagen misselijk, heb nog niet overgegeven. Ja en moe, heel erg moe: zo voor mijn gevoel dagen kunnen slapen. Het is raar, maar ik geniet van elke kwaal!

hoi,
morgen ben ik 11 wkn en eind jan. uitgerekend. voel helemaal niks aan zwangerschapskwaaltjes, alleen zere opgezette borsten en moe, moe en nog es moe! ik kan de gehele dag wel slapen! verder voel ik niks in mn buik groeien/bewegen. toch gek? maar volgens alle gelezen info. is dit niet meer dan normaal voor de 11de week. dus als ik jou was zou ik mij geen zorgen maken!

Hoi,

Ik ben 14 februari uitgerekend. Hoop ook echt dat het dan komt. Een mooier valentijnskado kun je niet krijgen. Ik heb al 5 echo's gehad. Eerst konden wij niet er echt iets uithalen, maar nu is het echt een minimensje. Het had de hik en het leek net of hij/zij zwaaide. Ik heb ook behalve moeheid verder geen klachten.

Heel veel plezier bij de echo!

Groetjes

Angela

Terug
Bovenaan