Februarigroep

Hoi dames,
Ik kan jullie de hand schudden, hier ook een opgezwollen buik.
Ik heb het nu ook veel meer als bij de eerste, gaat een stuk sneller.
Nog meer dames hier die zwanger zijn van de tweede?
 
hey lady's
ik ben nu 6 weken zwanger en als ik heb gegeten dan zet mijn buik erg op dus dan heb ik ook een dikkere buik. verder voor het eerst vandaag beroerd hopelijk ook laatste dag :S.
mag voor mijn werk geen losse kleding aan enzo verplicht pak van het werk dus helaas.
 
Ik ben nu 7 weken zwanger. Ik heb wel een buikje maar vraag me af of dat door de baby komt of dat het mijn eigen zwembandje is :p Ik kan het namelijk wel gewoon vastpakken. 's-Avonds na het eten is mijn buik ook dikker dan de rest van de dag. Het is mijn 1e zwangerschap en ik vind het wel allemaal erg spannend. Gewoon omdat je niet weet wat je te wachten staat. Geen last van zwangerschapskwalen gelukkig. En woensdag mijn 1e echo. Ik ben de dagen aan het aftellen. Hebben jullie al een echo gehad en hoe ervaren jullie de zwangerschap verder?
 
Ik ben nu 7 weken zwanger van de tweede en krijg mijn broeken ook al niet meer dicht! Ben de laatste 2 wkn wel erg moe en ook wat misselijk, maar zo lang ik de hele dag wat blijf eten gaat dat wel.
Waar ik niet zo goed tegen kan is het warme weer en die felle zon!! Hebben jullie dat ook? Ik verlang echt regelmatig naar een koude douche!
Nu ben ik zo ie zo al niet zo'n fan van dat hele warme weer dus misschien speelt dat ook mee!
Volgende week naar de verloskundige! Ik hoor zo veel van jullie over een echo, of is dat standaard bij de eerste afspraak bij de verloskundige? Had ik nl bij mijn 1e zwschap niet!
 
Ik ben 6 weken zwanger van mijn eerste kindje en voel mij behoorlijk opgeblazen. Verder heb ik geen erge eetlust, maar kan niet zeggen dat ik misselijk ben. Welke kwaaltjes hebben jullie?
Ik ga vandaag de verloskundige bellen voor een eerste afspraak en echo.
 
Hai

Ik ben nu bijna 6 weken en net als bij mijn zoontje heb ik nog geen problemen met de kleding kan alles nog net zo makkelijk aan, behalve mijn schoenen, met dit warme weer hou ik veel vocht vast.

groetjes Danielle
 
Vandaag een 1e echo gehad bij 7 weken. Helaas geen vruchtje te zien, wel een vruchtzakje. Nu moet ik volgende week woensdag terug komen voor nog een echo. Ik had gehoopt vandaag meer zekerheid te krijgen, nee nog een week in spanning. Iemand hier ervaring mee... kan het zijn dat de echo te vroeg is geweest? Of duidt dit op een miskraam?
 
Hallo,
Ik ben 7 weken en sinds 2 weken begin ik steeds meer last te krijgen van kwaaltjes. Misselijkheid vind ik de vervelendste. Vandaag ben ik de hele dag misselijk geweest en heb voornamelijk op bed gelegen.
Ik hoop dat het snel weer over gaat. Ik probeer alles: kleine maaltijden, licht ontbijt, genoeg drinken. NIks helpt. Maar... ik voel me wel heel zwanger en dat maakt me wel blij!
 
Terug
Bovenaan