Feessie!! Ik weeg weer onder de 60...hehe, eindelijk!

ik schrijf ook niet zo regelmatig, lees wel lekker mee. En wilde ook na alle turbulente verhalen van gister (jakkiebah!) even iets leuks posten!

Ik ben tijdens de zwangerschap zo'n 23 kilo aangekomen (aargghhh!!!) kwam van 55 kg en ben na 75 kilo gestopt om te wegen, toen vond ik het wel genoeg, haha! Denk dat ik dus in totaal wel op 23 kilo extra zat. Voelde me er ook helemaal niet lekker bij.

Maar vanochtend woog ik dus eindelijk weer onder de 60 kilo, wat een mijlpaal. Ik geef borstvoeding dus radicaal lijnen mag niet (gelukkig, haha, helemaaaaaal geen zin in) Nog een kilootje of 4 a 5 te gaan, dat moet lukken.

Hoe zit het bij jullie? Alweer helemaal in shape of duurt het ook wat langer?

groetjes, Barb

Hoi,

Nou ik zit zeker nog niet op mijn oude gewicht (grrrrrrr). Ben tijdens de zwangerschap 30 KILO aan gekomen (ja ik weet het). Ik hield heel veel vocht vast en iedereen zei joh na je bevalling ben je zo weer op je oude gewicht. Nou niet dus. Ik moet er nog 15 afhebben dus ben op de helft. Met een beetje hulp van Sonja gaat het wel lukken.

Groetjes Nancy

Hoi,

Hier precies hetzelfde..

Ik woog 60 (was al iets aangekomen) toen ik 10 weken zwanger was en woog op het laatst 83 kilo!!!

Ik weeg inmiddels weer 59 kilo en ben er helemaal happy mee. Maar ik moet er nu weer hard aan gaan werken om het weer in model te krijgen haha.. Grr

Ik heb er ook niks voor hoeven doen en geef/gaf ook geen borstvoeding.

Gr Esmé mv Kay

Nee hoor, helaas.
Na mijn bevalling was ik maar liefs 2,5 kilo lichter......
Hoe het kan? Ik heb toch echt een baby van 7,5 pond en placenta enzo
eruit gewerkt..... Maar goed intussen weeg ik nog steeds hetzelfde...
Zelfs lijnen heeft geen zin! Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets
werkt! Binnenkort ga ik beginnen met Bia-Med. Kijken of dat helpt
Tot dan ben ik gewoon nog even heeeeeeeeeeeeeel jaloers op jullie!

Liefs Annet

Mijn god, 60 kilo!!!! Volgens mij heb ik dat voor het laatst gewogen toen ik 14 was of zo, hahahahahahahaha.

Tel er bij mij maar ruim 30 kilo bij, dan kom je aardig in de richting, pffffff. Veel te veel, alhoewel ik mijn lengte mee heb en het me niet aan te zien is (een voordeel dat in mijn nadeel werkt).

Ik probeer nu wel zo'n 10-15 kilo kwijt te raken, maar door de stress wil dat allemaal nog niet zo vlotten. Het gaat me lukken, alleen weet ik niet wanneer. Ik doe in ieder geval mijn best.

Groetjes Fonske.

Hoi...

Mooi zeg die kilo's van jou.
Hier niet grrrr.
Ik blijf op 85 kilo steken , maar er is een plus punt het i niet te zien en ben zelf slanker dan voor mijn zwangerschap.
Dus die kilo daar let ik niet meer op en das voor sommige beter ook!

liefs bianca

Hoi,

Hier nog iemand van wie de kilo's er niet af "vliegen".
Ik  was bijna 20 kilo aangekomen....ben nu op aan het letten met eten  en ben al een tijdje aan het sporten. Ik weeg me nu voorlopig niet meer, werd er alleen maar shaggie van.
Bij Yenna was ik 20 kilo aangekomen en het was er na een jaar pas af.... Yari is nu ruim 6 maanden dus er is nog hoop..

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan