Feessie!! Ik weeg weer onder de 60...hehe, eindelijk!

gefeliciteerd !!!
ik ben jaloers op jou! Voor mijn zwangerschap was ik al aangekomen omdat ik met roken gestopt was. Ik ging van 55 kilo naar 68 kilo, pfff. Nu weeg ik 72 kilo en ik krijg het er niet af! Ik doe allerlei oefeningen en wandel me suf maar helaas. Ik ga denk ik maar een dieet doen ofzo. Die pondjes moeten echt van mijn buik en benen af, tis geen gezicht....

liefs
di silva

Wat is het toch een geweldig gevoel he als je weer richting je eigen oude vertrouwde gewicht gaat. Ook ik zat vorige week weer op mijn oude gewicht 52,5 kilo. (ben wel maar een ukkie) Echt lijnen heb ik niet gedaan hooguit een beetje opletten met snoepen (een dag of zo. haha)
Ben wel twee weken geleden geopereerd aan mijn blinde darm dus vandaar de laatste 2 ZWARE kilo's die ik nog moest.

groetjes pally

Hoi di Silva

Jou gewicht verhaal klinkt me heel bekent in de oren.  Ik woog voor mijn zwnagerschap dan al wel een beetje meer 60 kilo (maar was altijd te licht), gestopt met roken 10 kilo erbij  aan het eind van mijn zwangerschap ook 10 erbij en nu blijf ik ook  hangen op zo'n 73 kilo. Ik weeg  me voolopig niet meer want werd er zo gefrustreerd van. Ik kan alleen niet wennen aan dit 'nieuwe' lichaam en voel me er ook absoluut niet lekker bij.  
Ik hoop dat het nu beter gaat nu ik weer begonnen  ben met werken en sporten.  

iedereen bij wie het niet zo snel  gaat als je zou willen succes.

groetjes Anke    

hallo,

Ik ben al een tijdje op gewicht, eigenlijk zelfs onder mijn gewicht. Ik woog voor de zwangerschap 60 kg en kwam +- 8 kg aan. (kon nl geen vet en gekruide dingen eten....) Nu nog steeds geen vet krijg dan erge buikpijn. Ik loop heeeel veel met tycho en gaf bv, tevens moest tycho met 6 wkn geopereerd worden aan een dubbele liesbreuk. Stress doet bij mij wonderen. Weeg nu 55 kg!! ben hier el blij mee want ik ben niet zo groot 1,64cm
xxx wen

Hoihoi,
Ook ik zit alweer op mijn oude gewicht,56 kilo.
Ik was tijdens deze zwangerschap zo'n 11 kilo aangekomen,na 2 weken kon ik mijn broeken weer aan,lijnen is hier dus niet nodig.
Bij de oudste was ik 20 kilo aangekomen en die waren er ook zo weer af,heerlijk.
Lijkt me wel vervelend als je allemaal leuke kleding in de kast hebt terwijl je ze nog niet weer aan kan,en lijnen lijkt me ook heel moeilijk,alles is zo lekker!
Groetjes Tanja

Hoi,

Ook hier zijn na  6 maanden de meeste kilo's er weer af. Woog 65 voor de zwangerschap, ben 20 kilo aangekomen en weeg nu weer 67. Eigenlijk dus nog 2 kilo 'te zwaar' maar ik vind het prima zo. Het enige is dat ik het toch wel weer errug leuk zou vinden als alle 'flubbertjes' zijn geslonken.... Maar ja, enige remedie zal wel sporten zijn en laat dat nou niet mijn hobby zijn. Dus eigenlijk moet ik niet zo klagen ....

Groetjes Nicolien

haha wat leuk he over gewichten praten....pffff maar soms ook errug frustrerend hahaha

Voor mijn zwangerschap was ik 72 kilo, bijna geen vet te zien want ik was 7 uur per week in de sportschool te vinden en heel veel met de hond aan het wandelen. Maar tijdens mijn zwangerschap kreeg ik helaas bekkenpijn waardoor ik moest stoppen met sporten....dus ben bijna 30 kilo gegroeid......pfffff

Ik ben nu na een half jaar 78,5 kilo en wil er echt nog heel graag wat af hebben want kan nog steeds niet al mijn eigen kleren aan....wel ben ik weer aan het sporten maar niet meer zo fanatiek als voorheen.....dat zal ook eerst wel niet lukken haha...

Maar ik val helaas niet af van de stress....we hebben geen makkelijke periode achter de rug met onze kleine......maar de kilo`s zijn gewoon blijven zitten....ook tijdens de 1e zes weken borstvoeding gingen de kilo`s niet zow snel...

Ik zit  HELAAS ook weer op mijn oude gewicht 46 kilo... ik was in de zwangerschap zo'n 20 kilo aangekomen en had gehoopt daar wat kilootjes van te houden maar helaas....

groetjes
Lil

Terug
Bovenaan