feestje

A

Anoniem

Guest
Hoooi meiden,
ik zat even na te denken, stel je voor je probeert al heel lang zwanger te worden, drink je dan nooit meer alcohol op feestjes ofzo?
Ik hou wel van een biertje/wijntje tijdens een gezellig feestje en dat kan nou natuurlijk niet meer, geen punt alles over voor een kindje maar vroeg me af hoe jullie dara over denken, en of je gewoon drinkt, alleen niet tussen de eisprongperiode en de NOD? xxx

Ik dronk standaard na mijn eisrpong niet en voor die tijd wel. EN nu met de borstvoeding drink ik nog steeds erg weinig. Het is even wennen, maar het went vanzelf. En het is maar tijdelijk, al kan het lang duren. Er komen nog jaren genoeg dat ik weer lekker kan drinken en als ik wil zat worden. Maar nu even niet

Ik dronk standaard na mijn eisrpong niet en voor die tijd wel. EN nu met de borstvoeding drink ik nog steeds erg weinig. Het is even wennen, maar het went vanzelf. En het is maar tijdelijk, al kan het lang duren. Er komen nog jaren genoeg dat ik weer lekker kan drinken en als ik wil zat worden. Maar nu even niet

ik drink ook gewoon als iknu een feestje heb meestal dan wel even een test die ochtend en als negatief is neem ik gewoon een lekkere borrel

ik drink ook gewoon als iknu een feestje heb meestal dan wel even een test die ochtend en als negatief is neem ik gewoon een lekkere borrel

Sinds onze kinderwens ben ik gestopt met drinken, mis het ook niet.

Sinds onze kinderwens ben ik gestopt met drinken, mis het ook niet.

Nee hoor ik drink gewoon nog een borrel als ik daar zin in heb! Als je erachter komt dat je zwanger bent (en gezien onze nieuwsgierigheid is dat al heel vroeg) kan dat ene wijntje dat je misschien wel niet gedronken heb echt geen kwaad hoor! Hoeveel mensen komen er wel niet veel later achter? Ik zeg: geniet gewoon van je leven en ook dus met een drankje! Je weet maar nooit wanneer het raakt is. Wij zijn al 1 jaar bezig dus had ik me zo lang al als een non gedragen voor niets! Nee hoor meid, lekker van genieten!

Terug
Bovenaan