feestje

Nee hoor ik drink gewoon nog een borrel als ik daar zin in heb! Als je erachter komt dat je zwanger bent (en gezien onze nieuwsgierigheid is dat al heel vroeg) kan dat ene wijntje dat je misschien wel niet gedronken heb echt geen kwaad hoor! Hoeveel mensen komen er wel niet veel later achter? Ik zeg: geniet gewoon van je leven en ook dus met een drankje! Je weet maar nooit wanneer het raakt is. Wij zijn al 1 jaar bezig dus had ik me zo lang al als een non gedragen voor niets! Nee hoor meid, lekker van genieten!

ik drink nu ook gewoon nog een biertje of een sapje
en ik geniet er dan ook van

bij onze eerste bv kwamen wij er erg laat achter dat ik zwanger was omdat het niet in de planning lag en ik was dronken op een avond stappen en normaal ben ik er nooit misselijk bij maar die nacht alles ging er uit totdat ik weer nuchter was

ik drink nu ook gewoon nog een biertje of een sapje
en ik geniet er dan ook van

bij onze eerste bv kwamen wij er erg laat achter dat ik zwanger was omdat het niet in de planning lag en ik was dronken op een avond stappen en normaal ben ik er nooit misselijk bij maar die nacht alles ging er uit totdat ik weer nuchter was

Heej Elsloofries,
heb dus afgelopen vrijdag een beetje te veel gedronken (had wel ervoor een test gedaan, ben niet zwanger) maar heb nu ook alles er uit gegooid snachts. Heb hier normaal ook nooit echt last van. (Heb wel eens veeeel meer gedronken) Misschien toch door de hormonen dat ik er slechter tegen kan ofzo, moet morgen ongesteld worden dus hou het nog ff indegaten hoe en wat. Ik heb me wel voorgenomen toch niet zo veel meer te drinken hihi was niet zo fijne ervaring. (meestal heb je deze ervaringen in je tienerjaren, bij mij iets verlaat haha)

Terug
Bovenaan