Felicitas en andere commerciele sjit.

Lang leve nummerherkenning, de vaste lijn zonder telefoontoestel en natuurlijk de oudpapierbak naast de brievenbus! Ik heb me wel opgegeven (kan wel wat lastigvallerij van de commercie verdragen), maar ik kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt in die prullenreclamedozen en het bijbehorende commerciële gedonder.
 
Ik vind dat als je je hebt opgegeven voor zo'n doos dat je dan ook niet moet zeuren over de reklame die je ervan krijgt. Dat is het risico en zo werkt het. Daar stem je indirect mee in zodra je zo'n blije doos besteld.

Groetjes, Floor.
 
Kan heel goed begrijpen dat iemand hier geen zin in heeft...maar wat floor zegt is wel weer waar,je stemt er indirect mee in zodra je zo'n doos aanvraagt...dat weet je gewoon op zo'n moment.Ik heb ze ook aan gevraagd hoor,want ik vind die doos opzich best leuk,en ook een tijdschrift....verder valt de reclame tot op heden ook nog mee,en wat ik niet wil lezen gaan linea recta de kliko in.En telefoonte gehad van baby walz...kreeg nu korting op de gehele collectie...10% maar liefst...steek die maar in je...whatever...ook vroeg ze me of de baby er al was,uhm...nou,nee...ben 20 weken mevrouw...staat dat niet in uw info??? wat vreeeemd....beter je huiswerk doen dus!! ennuh...ik wil niks bestellen by the way...ach...verder maak ik me er niet zo druk om....maar zo als ik al zei:ik kan een ander wel begrijpen jah!!
 
Hoi,

Ik heb meegedaan aan een luiertest, toen mijn dochter een puppie was(bijna 13 jaar geleden), er zaten af en toe kl... luiers tussen,maar ik heb toen drie maanden gratis geluierd..
best geinig dus.

jeanette
 
Hoi,

Zelf ben ik inmiddels 10 weken moeder en ben ook links en rechts opgegeven voor al die dozen.
Heb ik ook opgehaald, maar heb geen andere dingen in de bus gehad.

Het enige waar je rekening mee moet houden is bij Felicitas dat er na de bevalling (een aantal weken later) een hostess nog een doos langs wil komen brengen en die je dan allerlei spullen aansmeren, terwijl er in de doos vrij weinig zit.

Deze doos hoef je echter niet te accepteren!!!! Ze bellen voor een afspraak, dan kun je weigeren en je gegevens uit het bestand laten halen, doen ze helemaal niet moeilijk over.

Maar eh, geniet vooral van de zwangerschappen meiden, het is echt maar heel kort (al kan het nu nog zo'n eind lijken tot de bevalling).

G.
 
Tja meningen verschillen ben nu 39 weken zwanger heb me voor alles opgegeven en het enige wat ik als reclame krijg is de aanbiedingen van prenatal dus nix mis mee verder denk ik dat hoe dan ook zolang je in het telefoonboek staat vatbaar bent voor al die reclamepraatjes en dan niet alleen maar op gebied van zwangerschap ik erger me zowie zo aan al die buros die je op de meest irritante tijden bellen maar het enige wat je daar tegen kunt doen is een geheim telefoonnr. Maar bij die dozen heb ik tot nu toe geen last gehad bovendien je krijgt zoveel reclame door je bus tegenwoordig dus misschien is het een oplossing om zo,n sticker te kopen. Ik zou zeggen denk er eens over na want er zitten behoorlijk wat bruikbare dingen in die dozen waar je in je uitzet op kunt besparen en dan hebben we het niet over een paar euro het is wat je belangrijker vindt,maar kan me jou reaktie wel voorstellen nou veel plezier in je reclamevrije zwangerschap
 
Ben nu 24 weken zwanger en heb ook weinig last van al die reclame boel. Wat ik wel wil lezen of interresant lijkt bekijk ik de rest gaat de papierbak in, en de dozen, ik heb er nog maar 1 mag er straks nog 2 ophalen, ik ben benieuwd want er zit inderdaad heel bgruikbaar spul in en wat ik niet gebruik gaat gewoon weg.
 
Terug
Bovenaan