Feline gevallen, morgen naar de tandarts.....

A

Anoniem

Guest
Pfff ik voel me nu al wat beter, maar oh wat voelde ik me schuldig...

Ik ging Feline douchen en ze zat en wilde gaan staan en viel voorover en zo op de rand van de douchebak.
Van de voortandjes stukjes afgebroken en 1 zit een beetje los. Dus naar de huisartsenpost geweest (weet ik veel waar ik moet zijn...) en die hebben alleen even gekeken en geadviseerd morgen naar de tandarts te gaan.

Gelukkig was Feline in de auto al snel stil, ik denk dat ze zo lang bleef huilen omdat ik moest huilen (tja had het er erg moeilijk mee)

Nu zal de tandarts morgen waarschijnlijk zorgen dat hij waar de stukjes zijn afgebroken het glazuur maakt of iets, zodat de tandjes niet verkleuren. En het tandje dat los zit zal denk vanzelf vast gaan zitten.

groetjes Maris

hoi hoi

meid wat zul jij geschokken zijn zeg pfffff
hier nog zo eentje hoor die steeds gaat staan in bad , wordt er ook gek van

gelukkig zijn het nog melktandjes maar toch
ze hebben ze nog heel wat jaartjes nodig en das zonde idd
gelukkig heeft ze verder niks want je kan een lelijke smak maken hoor

heel veel succes bij de tandarts morgen

enne al een beetje bekomen van de schrik??

groetjes moekje

Ach meid toch, jeeeeeetje wat moet jij geschrokken zijn zeg!!!!

Dat is ook mijn grote angst altijd, als Maud voor de zoveelste keer weer gaat staan....

Hoop dat het morgen allemaal een beetje meevalt, en dat de tandarts een mooi stukje werk kan leveren.......daar zijn ze immers voor.

Heel veel succes morgen!!!Ga aan je denken meid!!

En dat je zelf in tranen was, kan ik me geheel voorstellen hoor......zal mij zeker ook gebeuren in dit soort situaties.
Maar voel je alsjeblieft niet schuldig!!

Een dikke knuffel voor jou en Feline van ons.
XXXXX

Ik zie het zo gebeuren! Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje. Ik kan me voorstellen dat je meteen naar de HAP reed. Gelukkig gaat het nu al beter met je kindje. Ik hoop dat het morgen bij de tandarts ook goed gaat.

Groetjes Babybelle

hoi Maris,

zal dat even schrikken geweest zijn zeg! Kan het me goed voorstellen. Ook hier zo'n eigenwijsje dat gaat staan in de douche en het bad...
Ik hoop dat de tandarts Feline goed kan behandelen en dat ze weer een aantal jaren verder kan met haar tandjes.

Heel veel liefs voor jou en Feline en ik denk aan jullie morgen.

Tamar

Jemig Maris, ik zou ook ff van slag zijn hoor!!!! Ik hoop dat het goed komt, laat je ons het nog ff weten...

Hoi Maris,

Wat erg dat Feline is gevallen en dat haar tandjes beschadigd zijn! Jij zal echt heel erg geschrokken zijn, pfffff, ik moet er niet aan denken dat het bij Tara zou gebeuren, dan zou ik zeker ook erg huilen en me schuldig voelen. Maar jij moet je echt niet (lang) schuldig gaan voelen hoor, zulke dingen kunnen gebeuren, ik hoop dat de tandarts de schade aan Feline's tandjes beter kan maken. Veel sterkte en knuffels aan Feline!

Groetjes,
Shivana

P.s.: ik ben ook altijd bang dat Tara een keer zal uitglijden, dus ze zit nog steeds in een badring als ze in bad gaat

Agossie, wat naar voor het grietje ( en voor jullie natuurlijk ook)  Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Mijn nicht heeft haar voortanden er ook uitgevallen, tijdens het fietsen. Je kunt het nooit helemaal voorkomen. Balen zeg!!!

Hopelijk kan de tandarts er wat mee!

Terug
Bovenaan