Hoi lieverds,
Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik ben inmiddels al bijgekomen! Feline was dat al lang, maar ik niet hahaha.
Ben bij de tandarts geweest, het ene tandje zit gelukkig niet los (meer). En die 2 stukjes blijven er vanaf. Hij zegt dat hij heus wel wil maken maar vind het niet verstandig een kindje van 1,5 jaar dat aan te doen.
De tandjes kunnen wel verkleuren, maar ja dat is dan maar zo.... Eventueel kan het volwassen gebit beschadigd zijn (heel kleine kans gelukkig) en ik moet (dank je wel Elma!!) inderdaad opletten of er op haar tandvlees geen rare bobbels komen. En verder als ze verkleuren sowieso even langs gaan of als ze pijn lijkt te hebben.
Heb zelf 2 kronen als voortanden omdat ik (net nieuwe mooie voortanden op mijn 8ste jaar.....) door een vriendinnetje werd geduwd op een skatebord en toen met mijn mond op de stoep ben geknald... Je kunt je dus voorstellen dat ik daarom extra ben geschrokken....
En iedereen zegt gelukkig het kan gebeuren. Behalve mijn moeder: die zei, ik liet jullie nooit onder de douche alleen toen jullie zo klein waren..... tja mij een rotgevoel bezorgen is ze wel goed in. En ik was er wel bij, maar het is een douchebak en ik kan haar niet makkelijk vasthouden omdat mijn buik nu al wat in de weg zit....
liefs Maris