feline heeft koorts en gekke bultjes op haar voorhoofd....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

2 dagen nadat wij terug zijn gekomen uit Frankrijk kreeg Feline koorts. Dat begon bij 39. Vandaag is ze wel koortsvrij maar is huilerig, boos, en niet happy. Ook heeft ze nu op haar hele voorhoofd allemaal kleine rode pukkeltjes/bultjes. Zou dit ermee te maken hebben? Of gewoon komen van de warmte?

Heeft iemand dit ook weleens gezien?

Bedankt.

Liefs Kirsten

Feline heeft nu ook bultjes op haar hoofd en kin.
Ik denk van de warmte hoor. Alleen die koorts klopt er niet bij? Misschien wel opkomende waterpokken.

groetjes Maris

Heeft ze geeb koorts dan zou ik ook warmte bultjes denken. Wel korts dan toch maar ven de HA bellen, al is het alleen maarom te checken?!?!?

X Saskia mv Rik 04-07-07

Hoi

Ja ik kijk morgen even aan, anders bel ik de HA even.

De bultjes lijken niet op waterpokken, eerder op een soort puistjes....mmmhhh Ik dacht eerst ook even aan waterpokken.

Ik hoop dat het snel weer weg gaat

Bedankt he

Liefs Kirsten

Hoi,

Hoe gaat het nu met je kleintje. Ben je nog bij de ha geweest of was het niet nodig. Hoop natuurlijk dat het niets blijkt te zijn en "gewoon" last van de warmte.

Maaike heeft ook al een paar wat last van de warmte. Ze wil wel eten en drinken maar heeft al twee keer een beetje gespuugd. Lang niet alles dus denk toch dat het van de warmte komt. Ze had vanochtend voor het eerst ook koorts 39 graden maar na een zetpil ging het al na een uur weer een stuk beter.

Groetjes en sterkte
Inge

Hoi hoi,

Het zouden warmtebultjes kunnen zijn.
Een tijdje geleden is Sven een beetje ziek geweest. Toen kreeg hij ineens allemaal bultjes op zijn rug. De huisarts zei toen dat kindjes op die manier de ziekte uit hun lijfje verdrijven. Dat uit zich op die manier.
Sven had er ook geen last van alleen zag het er niet echt fijn uit. Misschien dat het bij Feline ook een uiting is van het verdrijven van haar koorts?
Hoe is het nu met haar?

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi
het zou idd van de warmte kunnen zijn, maar Birgit had de laatste dagen ook van die klachten en ik dacht ook de warmte. zaterdag op zondag heeft ze een paar keer gespuugd en maandag had ze 39 graden koorts, gister ook diarree.. Ook at ze erg slecht. Vanmorgen was ze opgeknapt maaar: het was de beurt aan mama! Ik ben de hele ochtend hondsberoerd geweest en heb in 1 en de zelfde houding in bed gelegen.. nu na 2 paracetamol en wat tegen de misselijkheid voel ik me wat minder beroerd.

Ik denk dat wat wij hier hebben dus wel een virus is.. en dat is alleen maar lastiger met die hitte.

Evelien

Hallo allemaal

Nou vanmorgen toch maar even naar de dokter omdat Feline nu echt helemaal onder de vlekken zit. Helaas liep de afspraak 1 uur uit!!Maar nu weet ik dus dat ze de zesde ziekte heeft. Als het goed is moeten de vlekken binnen 10 dagen weer weggaan. Verder niets aan te doen.

mmmmmhhhh echt vrolijk is ze niet. Maar de koorts is wel weg dus dat scheelt.

Bedankt allemaal

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan