Feline van de trap gevallen....

Hey Maris, jee das echt schrikken zeg!! Je hebt wel goed gehandeld hoor!! En Feline al bijgekomen van de schrik??

Ik durf Dylano nog niet alleen de trap op te laten lopen ivm zijn tenenlopen, valt hij toch al vaker.

Liefs Deb.

Nou echt ik kon vanmorgen geen blauwe plek ontdekken!
Ze doet ook alles normaal, gelukkig maar! Spierpijn nog niet ontdekt, meestal komt dat na 1 dag, dus misschien vanmiddag.

Chimene, ik kan me inderdaad voorstellen dat je heel voorzichtig bent als je dat hebt gehoord!

groetjes Mariska

hallo mensen

tegenwoordig moeten de gastouders op kinderehbo willen ze mogen blijven oppassen en nu wordt dus daar gezegd dat die traphekjes dus gevaarlijker zijn dan een open trap omdat ze dus over het traphekje kunnen klimmen en dan dus echt een smakker maken! hun zeggen je kan de kinderen beter gelijk goed leren hoe ze de trap af moeten( zittend) en op moeten! en anders een deur die ze niet open kunnen maken!

wat vinden jullie hiervan dan!
wij hebben idd en beneden en boven een traphekje maar gelukkig is djaimy nog niet zo n klimmer maar dat zijn een aantal kindjes wel natuurlijk. dan spreken die elkaar wel tegen want gastouder bureau zegt traphekjes voor veiligheid en de ehbo weer niet!! om het makkelijk te maken zeg maar !!

groetjes angela

Jee... wat zul jij geschrokken zijn. Onze Cas loopt ook zelf naar boven en beneden en ik houd altijd mijn hart vast! Hij doet het echt keivoorzichtig, maar ik "wacht" erop tot hij een keer valt.

Trouwens wel een goede "tip" om even te wachten. Ik zou hem dus gelijk opgetild hebben, maar nu zal ik ook eerst even nadenken.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan