Feline weer nieuwe schoenen!

A

Anoniem

Guest
Het was een heerlijke dag vandaag! Feline had doorgeslapen tot half 7, dus dat was genieten!
Met zijn drietjes ontbeten en daarna ging ik met Feline op schoenenjacht.
Wat een gedoe is dat zeg.... Overal uitverkoop, maar natuurlijk nergens goede schoentjes in haar maat (moest 2 maten groter, oeps moeders vanaf nu beter in de gaten houden!)
Uiteindelijk voor de normale prijs leuke schoentjes gekocht bij Dolcir.

groetjes Maris

weer een rib uit mijn lijf...

Tja, op mijn hyves staat een foto... misschien kun je die plaatsen?

O, die zijn echt super leuk! Ilona haar volgende schoentje (wordt haar 2e paar) wordt ook een hoger modelletje. Ze heeft nu een laag schoentje.
Toevallig dat ik vrijdag even met de kinderen naar de schoenwinkel ga om de voeten op te laten meten. Afgelopen zondag in de winterefteling klaagde patrick over zijn teentjes en toen we op gingen warmen deed ik zijn schoenen uit en zijn grote teen was helemaal wit. Misschien zijn schoentjes te klein? Ik kan het niet goed voelen want er zit een verharde neus op.

x miranda

Best lief he! Niet de allermooiste vind ik zelf, maar dit waren dus de enige....

En advies: laat de voeten extra vaak opmeten. Ik heb nu zo'n meetdingetje voor thuis, dus kan ik het zelf ook een beetje bekijken.

groetjes Maris

quote: Linda_mv_Marissa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-12-2008 21:37:25'));

Wat een schatjes zeg!! Echt meisjes schoenen

hoi hoi

ik wil helemaal niet lullig doen hoor
maar dit zijn toch jonges schoentjes??
ben namelijk laatst op schoenenjacht geweest voor Ryan
en ben bij 3 dolcis winkels geweest waarbij ze bij de jongens schoenen stonden
je hebt ze ook nog in het licht buin/zwand kleur , toch ??

maar goed ze zullen een meid ook leuk staan hoor
bedoel er verder niks meer
maar omdat je schreef ECHT meisjes schoenen

groetjes moekje

Terug
Bovenaan