Feline weer nieuwe schoenen!

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2008 14:23:58'));

quote: Linda_mv_Marissa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-12-2008 21:37:25'));

Wat een schatjes zeg!! Echt meisjes schoenen

hoi hoi

ik wil helemaal niet lullig doen hoor
maar dit zijn toch jonges schoentjes??
ben namelijk laatst op schoenenjacht geweest voor Ryan
en ben bij 3 dolcis winkels geweest waarbij ze bij de jongens schoenen stonden
je hebt ze ook nog in het licht buin/zwand kleur , toch ??

maar goed ze zullen een meid ook leuk staan hoor
bedoel er verder niks meer
maar omdat je schreef ECHT meisjes schoenen

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Ik had de schoenen niet uitgebreid bekeken maar eigenlijk naar het ruitje gekeken. Marissa heeft ook zo'n ruitje op haar maillot dus daar moest ik aan denken. Ik heb nog een keer naar de schoenen gekeken maar vind ze wel uni sex. Ik denk dat ze voor allebei goed kunnen. Maar ECHT meisjes schoenen zijn het inderdaad niet haha

groetjes Linda

Moekje wat een rotopmerking zeg   ;-)

Hahaha, nee hoor. Het zijn wel echt meisjesschoenen. Het meisje in de winkel vond ze ook meer voor jongens, maar officieel zijn het echt meisjesschoenen.
Ik vind ze zelf ook niet helemaal geweldig, maar na alle schoenenwinkels te hebben bezocht en alleen laarsjes gezien te hebben moest ik toch wat.
En Feline mag nog geen laarsjes, want dat is niet goed voor de enkeltjes.

groetjes Maris

Hoi hoi,

Irritant is dat hoor als je midden in het winterseizoen iets nieuws zoekt voor in de winter! Ik heb dat een keer gehad met een winterjas. Hij was er echt uitgegroeid en denk je nou dat ik in januari aan een fatsoenlijke jas kon komen voor patrick? Idioot toch?

x miranda

Hoi Miranda,

Ja echt belachelijk! Kan moeilijk al schoenen kopen in een maat groter...

groetjes Maris

Terug
Bovenaan