Feline weer prikken gehad

A

Anoniem

Guest
Vandaag naar het CB geweest, Feline heeft BMR en meningokokken prik gehad. Heel hard gehuild, maar het was snel weer over.

En ze is 78,5 cm en nog net geen 10 kilo (even boekje niet bij de hand, dacht 9960 gram).

Verder zit ze dus keurig op de lijn en op schema met dingen doen, dus we zijn hier weer trots!

groetjes Mariska

GEWELDIG dat alles weer goed was!!

Nu maar hopen dat ze niet al te ziek word van de prikjes meis!

Liefs Saskia
en Felines aanstaande man Rik hahahahaha

Lekker he als ze weer helemaal goed gekeurd zijn. Geniet maar lekker van jullie meisje en hou haar maar goed in de gaten, hopen dat ze er niet ziek van wordt

Hey Maris,

vervelend altijd hé? Die prikjes.
Wat fijn dat ze goedgekeurd is! Dat is altijd fijn om te horen.
Ik hoop dat Feline er niet al te veel last van gaat krijgen...

Liefs Debby.

Hoi mariska, zielig is dat he!! Nou mijn zoon is dus even zwaar en groot als jouw dochtertje!! Maar hier zijn de naweeen van de prik begonnen, daarnaast zit hij in z'n groeisprongetje, komt er een kies door en is hij weer verkouden! Dus behoorlijke koorts en zelfs de KDV belde of we hem konden komen halen, hij zat echt niet goed in z'n vel!

Het kan tot 3 weken na de prikken zijn dat ze ziek worden, dus hou het in de gaten! Het hoeft natuurlijk ook niet te gebeuren, maar goed, Jesse drinkt goed, eet niet veel, wel z'n papfles gaat op en verder heeft hij voldoende plasluiers, dus ik ga nog niet aan de bel trekken!

Ik hoop alleen dat het snel voorbij is, want m'n nachtrust gaat er wel aan!

Groetjes
Angel

Echt weer fijn dat ze is goedgekeurd. Moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind om er heen te gaan. En vandaag waren er heel veel kleine baby's ..... moet nog tot maart wachten haha.

@Angel
Vervelend dat je zoontje alles tegelijk heeft.... Feline heeft nu ook 3 kiezen en een hoektand en chronisch verkouden. Hopelijk krijgt ze dus geen last van de prik...
Dikke knuffel voor de kleine man.

@Saskia
Wanneer prikken we een datum?

hahahahahaha!!! Zeg jij maar meid??? Ga je ook naar Jongegezinnen beurs? Misschien dat ze dan even kunnen meeten....Rik kan al goed kussen hoor hahahahha ;-).

Ja ik wil wel naar de beurs. Had ook net op dat topic gereageerd. Lijkt me leuk om elkaar daar te ontmoeten!
Kan ik daar voor de nieuwe spruit rondneuzen!

Ik heb trouwens veel meer klachten nu.... heel vaak misselijk en weinig kunnen eten.
Ach tis voor een goed doel hoor, maar toch effe zeuren.

X Maris

ps wil jij die foto van Feline op haar pooh wagentje achter de buggy van hyves halen en hier plaatsen?

Terug
Bovenaan