Feline weer prikken gehad

Hoi

Fijn dat bij jullie kleine meid alles goed was!

Hier deden ze wat moeilijker.Joyce doet allesin haar eigen volgorde en daar blijven ze over zeuren,ik word daar zo moe van.Vooral het niet willen kruipen zit ze daar dwars.Joyce loopt nu 2 maanden los,maar heeft nooit langsgelopen en was hun opmerking dat ze toch wel heel houterig loopt.Ja duh,we laten haar pas sinds 2 dagen helemaal alleen lopen,want ze liet zich elke keer recht achterover vallen.
Joyce woog 9250 gram--->te licht??? vonden ze   en meet 77 cm.

Ach we zien het wel weer bij de volgende inspectie in november.

Hopelijk worden ze niet te ziek van de prikken!

Groetjes Jessica

Ik ken een stuk of vijf kinderen die nooit gekropen hebben, yes, dus maak je daar maar niet druk om hoor. Die hebben enkel getijgert, of geschoven op de billen.

En ieder kind doet het op zijn eigen tempo hoor! Eline is bijna 11 maanden en doet behalve tijgeren nog helemaal niks. Althans, als ik sommige ouders hoor die kinderen hebben die met 7 maanden al konden optrekken en zitten enzo, nou hier helemaal niks van dat alles. Ja, ze kan wel zitten, als ik haar zo neerzet, maar ze gaat niet uit zichzelf zitten. En als ik haar probeer te laten staan, krijgt ze een soort zwabberbenen en moet ze heel hard lachen. Ze probeert zich wel aan de salontafel op te trekken, maar dat lukt nog niet helemaal.

Wel is het een heerlijke klets. Ze brabbelt de hele dag door. En ze zit graag op schoot. Lekker friemelen.

Ik was laatst in een winkel, en toen vroeg daar een mevrouw, hoe oud is zij? Dus ik zeg, 11 maanden. Zegt die mevrouw: Kan ze nog niet lopen dan????? Jahaaa, want ik heb een kleindochter, en die loopt al hoor. Grrrrrrrrrrrrrr... Dat vind ik zooo irritant.

Maar goed, beetje offtopic. Eline moet over twee weken weer naar het CB. Prikken en alles. Maar mijn moppie is nu ook ziek. Zit te blaffen als een zeehondje. En heeft koorts, ook kwijlen en alles.

Terug
Bovenaan