Fem of Benthe of Tess bij Liz

Nou, het wordt je wel moeilijk gemaakt zeg!

Ik vind Fem een leuke naam..
wat Marjan zei..
benthe vind ik niet zo erbij passen,maar dat is persoonlijk.omdat het je eerst hele korte naam heb en vlotte naam en opeens een lange naam erbij.
Ben ik het wel mee eens.
veel liefs
M
 
Ik zou zeggen Fem! ;-)
Het is een mooie naam die je niet op een sleutel hanger in de winkel kan kopen. En daar hou ik van kort en bondige namen tevens ook met een mooie betekenis. Succes met je keuze maken.

Groetjes mama to be femmy
 
Ik vind Benthe mooier juist omdat die twee lettergrepen heeft. Liz en Tess/Fem is zo kort Liz en Bente bekt beter als je iemand vertelt hoe je dochters heten......
Bente is trouwens ook gewoon een mooie naam. Zou voor mijn vriend en mij ook een optie zijn als we niet naar Spanje wilden emigreren. Dan noemen we ons kind 20..... das een beetje gek natuurlijk.....
 
Ik vind Bente er mooier bij passen juist omdat dat wat langer is. Het bekt wat makkelijker als je iemand vertelt hoe je dochters heten. Mijn tweede keus is Fem want Liz en Tess is zo kort en eindigen op dezelfde klank.
Bente is trouwens ook een heel mooie naam.
Zou voor ons ook een optie zijn als wij niet naar Spanje zouden willen emigreren. Daar is Bente ongeveer het zelfde als 20.......das een beetje gek natuurlijk. Maar ja in Frankrijk is Fem natuurlijk ook iets anders dan een naam.....hihihi
 
Terug
Bovenaan