ff 2 discussiepuntjes!!!

Hoi.

1.) Ik had het niet gedaan, omdat ik tijdens mijn zwangerschap bezig was met het verhuizen van de een woonplaats naar de andere en er geen tijd voor had, maar de volgende keer zal ik het zeker wel doen.

2.) Ik vertelde het de volgende dag meteen aan mijn moeder, daarna aan mijn zus en daarna aan mijn broertjes. Aan mijn vader vertelde ik het pas toen hij thuis kwam (wel diezelfde week hoor), want ik wilde het hem persoonlijk vertellen. De week daarop mailde ik al mijn nichten en neven en toen ik wist dat het een meisje zou worden, stuurde ik iedereen een zelfgemaakt kaartje met een Forever Friends beertje erop in roze kleren en de tekst dat ik en mijn man een dochter zouden krijgen. Ik kan zoiets niet zo lang geheim houden. Alleen op mijn werk had ik wel gewacht tot de 13 weken.

Groetjes,
Shivana

1. MvM heb ik gedaan. Een van mijn beste vriendinnen is doormiddel van die  medicatie zwanger geworden. Dus het is fantastisch als mensen de moeite doen om de plas op te vangen.

2. Meteen vertellen. Ik moest wel, door mijn werk, maar ik ben ook erg slecht in geheimen bewaren.

1. DOEN! kleine moeite en je kunt er andere stellen enorm mee helpen!

2. Eerst even samen genieten van het 'zwanger zijn'. En als je het echt niet meer voor je kunt houden: lekker vertellen. Zo hebben wij dat gedaan, met 8 weken mocht iedereen het weten. Ouders en beste vriendin wisten het toen al hoor.

X Linda

1. Moeders voor moeders, wel of niet? Waarom wel/ waarom niet?
Ja, het is een kleine moeite. (moet zeggen dat ik wel begrijp dat mensen het niet doen als ze er zelf voor moeten rijden.)

2. Vertellen dat je zwanger bent. Meteen of wachten tot 13 weken?

Tja ik heb het beide keren vlug verteld, ik kan het gewoon niet voor me houden. Dus ik was een week of 8-9 zwanger.

1. Zeker weten...beide zwangerschappen meegedaan. Kleine moeite groot plezier, al helpen ze er maar 1 aanstaande mama mee!

2. gelijk vertellen. Veel te blij en wij hadden bij de tweeling helemaal niet eens aan gedacht dat het ook wel eens mis kon gaan (lekker slim ook...) En bij Sven wederom met 5 weken aan iedereen (familie, vrienden, collega's) verteld. Ook met het idee...stel dat het mis gaat..zijn er mensen om ons te troosten

x anouk

Hallo,

Met MvM meedoen: Ja, dat vind ik zeker wel. Je weet zelf hoe groot een kinderwens kan zijn, en dat wil je dan ook niemand ontnemen. Het is een kleine moeite, maar kan voor zoveel geluk zorgen.

Vertellen dat je zwanger bent voor de 13wk: Dat hebben wij bij alle 2 de kinderen gedaan. We konden dat echt niet voor ons houden. Snap dat mensen tot het grootste risico voorbij is, willen wachten met het vertellen. Maar wijzelf hebben dat niet gedaan.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan