ff dringende vragen over de ovulatie test van clearbleu!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb vandaag een test gedaan van de digitale test van clearbleu die een smiley aan geeft wanneer die positief is,nu is hij vandaag positief.(gelukkig)
maar toen ik het stripje er uit haalde zag ik dat die ene streep nog best wel licht is,hij was lichter als de controle streep,dus hoe weet ik nu dan of ik dan nu vandaag mijn LH piek heb?
en geeft deze test ook net als ieder andere test meerdere dagen positief aan of krijg je 1dag die smiley te zien?

en moet ik dan meteen vanavond nog aan de klus? wat is verstandig weet iemand dit?

alvast bedankt.
groetjes droppy

Hoi Droppy,

Ik heb geen ervaring met clear blue. Maar ik neem aan dat die smiley er niet om liegt. Ik zou dus vandaag en morgen flink aan de klus gaan. Dan heb je in ieder geval je kans niet gemist. Mocht je dan morgen of overmorgen nog eens testen (hoeft niet hoor) en hij is dan positief, dan heb je nu in ieder geval gewoon plezier gehad. Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Liefs Linda

Hoi droppy,

ik heb deze maand ook de ovu testen van clear blue gebruikt en op het moment dat de smiley komt hebt je binnen 48 uur je eisprong. je moet niet naar de streep kijken want dat is geen indicatie. Ik hoop dat je fijn geklust hebt gisterenavond en ik zou vanavond ook nog even klussen. Zo hebben wij het gedaan in ieder geval.  Je hoeft vanaf het moment van de smiley ook niet  meer te testen staat in de bijsluiter. Dus de rest van de testen bewaar voor een eventuele volgende ronde. Al hoop ik dat  dat niet nodig is.  Ik vind ze heel duidelijk deze testen. Geen twijfel of de kleur nou donkerder is etc. Succes meid!! groetjes maaike

hoi maaike en linda bedankt voor jullie reactie .
nou ik heb indd gister avond lekker geklust hahahaha.
ik heb nog ff 1 vraag; was dan gister ook mijn vruchtbaarste dag?
of is dat vandaag?