ff dringende vragen over de ovulatie test van clearbleu!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb vandaag een test gedaan van de digitale test van clearbleu die een smiley aan geeft wanneer die positief is,nu is hij vandaag positief.(gelukkig)
maar toen ik het stripje er uit haalde zag ik dat die ene streep nog best wel licht is,hij was lichter als de controle streep,dus hoe weet ik nu dan of ik dan nu vandaag mijn LH piek heb?
en geeft deze test ook net als ieder andere test meerdere dagen positief aan of krijg je 1dag die smiley te zien?

en moet ik dan meteen vanavond nog aan de klus? wat is verstandig weet iemand dit?

alvast bedankt.
groetjes droppy

Hoi Droppy,

Ik heb geen ervaring met clear blue. Maar ik neem aan dat die smiley er niet om liegt. Ik zou dus vandaag en morgen flink aan de klus gaan. Dan heb je in ieder geval je kans niet gemist. Mocht je dan morgen of overmorgen nog eens testen (hoeft niet hoor) en hij is dan positief, dan heb je nu in ieder geval gewoon plezier gehad. Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Liefs Linda

Hoi droppy,

ik heb deze maand ook de ovu testen van clear blue gebruikt en op het moment dat de smiley komt hebt je binnen 48 uur je eisprong. je moet niet naar de streep kijken want dat is geen indicatie. Ik hoop dat je fijn geklust hebt gisterenavond en ik zou vanavond ook nog even klussen. Zo hebben wij het gedaan in ieder geval.  Je hoeft vanaf het moment van de smiley ook niet  meer te testen staat in de bijsluiter. Dus de rest van de testen bewaar voor een eventuele volgende ronde. Al hoop ik dat  dat niet nodig is.  Ik vind ze heel duidelijk deze testen. Geen twijfel of de kleur nou donkerder is etc. Succes meid!! groetjes maaike

hoi maaike en linda bedankt voor jullie reactie .
nou ik heb indd gister avond lekker geklust hahahaha.
ik heb nog ff 1 vraag; was dan gister ook mijn vruchtbaarste dag?
of is dat vandaag?

en owja wat ik ook zo raar vind....ik ben de vorige maand en de maand daar voor gaan temperaturen sóchtends en uit die lijst (en) lees ik er uit dat mijn temperatuur pas op dag 16 omhoog ging,maar ik zit nu pas op dag 12 en had gister dus een positieve o.test.

en als mijn verwachtte eiersprong binnen 48 uur komt,dat zal dan dus morgen zijn(aangezien mijn test gister positief was)dan zit ik pas op dag 13...hoe kan min temperatuur dan pas op dag 16 om hoog gaan?

affentoe snap ik er niks meer van.

groetjes droppy

Het vrouwenlijf is ook erg ingewikkeld.
Als je ovulatietest positief is, zou ik van die test uit gaan. Een en ander is gewoon in de bijsluiter te lezen overigens.............
Daarnaast is temperaturen gewoon niet zo nauwkeurig, zelfs de gynaecologen stappen er steeds meer vanaf.
Daarnaast is het nog zo dat je temp stijgt na je eisprong, dus niet voor je eisprong. Gaat je temp omhoog heb je je eitje dus eigenlijk net gemist.

Gr. Rimke

hey rimke tnhks voor je reactie.

de bijsluiter heb ik gelezen en daar staat op dat als je test positief is dat je dan je eiersprong binnen 24 tot 36 uur kan verwachten,maar gaat dat in vanaf de 1e dag dat je positief test?

ik wist eigenlijk niet eens dat gyneacologen niet meer zo'n voorstanders zijn van temperaturen..hoe kan dat? is het temperaturen niet helemaal betrouwbaar dan?
dan vraag ik me ook af hoe ze dan echt denken over meerdere  dagen achter elkaar klussen,op de ene site van de gyn. lees je dat het geen kwaad kan,op de andere zeggen ze dat het slecht is voor de kwaliteit voor het zaad.
en mijn huisarts zegt weer dat het geen kwaad kan zolang je het maar niet 3 keer op een dag doet(duhh logisch).

gr.droppy

ow ik zit ook niet goed te lezen over het temperaturen,oke ik snap het.

maar dat hij stijgt NA de eiersprong dat wist ik ook al,daarom vertelde ik al in 1 van mijn vorige berichtjes dat mijn temperatuur pas op dag 16 omhoog gaat,terwijl de test zegt dat ik mijn ei vandaag of morgen verwacht en ik zit pas op dag 12! lijkt me raar als je temperatuur dan pas over 4 dagen stijgt.

ps;dit bedoel ik niet rot hoor wat ik hier boven beschreef,maar wordt er wel eens onzeker van.

gr.droppy

Terug
Bovenaan