ff dringende vragen over de ovulatie test van clearbleu!!!!

nou rimke,je was netjes op mijn topic ja,maar niet op die van jullie!
kan ik t helpen dat ik zo onzeker ben,jij heb makkelijk praten want jij hebt al een kindje.

en ik heb geprobeerd te zoeken bij oude berichten maar ik kan het onderwerp over de ovulatie testen van clearbleu niet vinden,en ik heb weldegelijk de bijsluiter gelezen,maar ze zijn van alle merken het zelfde!
en dat de test positief was wil niet altijd zeggen dat je dan op je vruchtbaarst ben ben ik achter gekomen bij die andere ovulatie testen,want de meeste keren gaf de test maar heel licht positief aan.

jeetje ik dacht dat je een aardige meid was,maar we komen hier toch echt voor het zelfde?en als je al een tijdje bezig bent tja dan wordt je gewoon onzeker.

groetjes droppy

als er meer dames zijn met ervaringen over deze testen hoor ik het graag

en voor de dames die mij al geantwoord hebben,bedankt

gr.droppy

Hoi Droppy,

Hoop dat je lekker geklust hebt..., hihihi.
Wat wij voor de vorige zwangerschappen doen is "gewoon" je 1e dag wanner je menstruatie is begonnen, daar 2 weken bij optellen en dan 3 dagen ervoor en 3 dagen erna vrijen.
Is bij alletwee de keren gelukt binnen 2 maanden.
Hopelijk lukt het bij jou ook, laat je het ons nog even weten als het gelukt is??

Good luck!

Ik heb misschien wel heel makkelijk praten ja, maar als je denkt dat ons kindje er zonder slag of stoot gekomen is, vergis je je behoorlijk!
Luister, elke week wordt er een topic geopend over het gebruik van ovulatietesten, temperatuurlijsten en dat soort toestanden. Misschien moet je die eerst na lezen voordat er een nieuw topic geopend wordt.
Daarnaast kunnen de meiden hier ook niet meer antwoorden geven dan je in bijsluiters of op internet kunt vinden............en dat is mijn hele punt.
Gaat me er niet om of je onzeker bent, tuurlijk is het lastig als je al even bezig bent.
Maar een kindje krijgen is echt een wonder en hangt van een heleboel factoren aaneen.
Weet niet hoelang je al bezig bent, maar gemiddeld mag je er van uit gaan dat zwanger worden een jaar duurt...............gemiddeld dus. De een doet er veel korter over, de ander veeeeeeel langer. Helaas ook zo bij wat meiden bij ons op het forum.
En wat dat betreft mogen wij inderdaad in onze handen knijpen dat wij een wondertje hebben.............en dat er hopelijk nog eentje volgt.
Waar ik me aan irriteer is dat er dus kontinu topics geopend worden over ovulatietesten en zwangerschapstesten, terwijl, als je in de historie van alle topics kijkt er een heleboel vragen al eens beantwoord worden.
En de reactie die ik geef in ons klusbabestopic, is ook bedoeld voor de meiden van dat topic. Tuurlijk kun je meelezen, en mag je meelezen, anders moeten we op een besloten forum verder kletsen......daar zijn we ons terdege van bewust.
Maar af en toe moet ik het even kwijt.....
Er zijn hier zoveel meiden die al zolang bezig zijn, in de mm moeten gaan, net als wij overigens..............en dan stoort het wel eens dat er om de klipklap een topic wordt geopend over of wwij denken dat de ander zwanger is en dat soort dingen........
Nogmaals, ik begrijp je onzekerheid echt, maar soms kost zwangerworden tijd.............helaas.
Sorry als ik bot ben overgekomen, maar het zat me even erg hoog.
Ik kan ook besluiten om deze topics niet te lezen en dat lukt me nu en dan aardig...........

Meid, ik hoop dat je snel zwanger bent, klussen voor je leven........zeker met die positieve ovu-test...........
Ennuh, ik ben best aardig hoor.

Gr. Rimke

quote: mamavansenl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 15:07:40'));

Hoi Droppy,

Hoop dat je lekker geklust hebt..., hihihi.
Wat wij voor de vorige zwangerschappen doen is "gewoon" je 1e dag wanner je menstruatie is begonnen, daar 2 weken bij optellen en dan 3 dagen ervoor en 3 dagen erna vrijen.
Is bij alletwee de keren gelukt binnen 2 maanden.
Hopelijk lukt het bij jou ook, laat je het ons nog even weten als het gelukt is??

Good luck!

hey mamavansen,lief dat je gereageerd heb,ja ik laat het wel even weten

hey rimke,

ik snap dat je er aan irriteerd,maar bij de andere mensen die destijds en ook nu wel eens een topic opend daar reageerde je lang niet zo fel op jullie topic als nu,maar goed daar zal ik me wel in vergissen.
en ik heb al verschrikkelijk veel gelezen op het internet,maar dit forum is er ook voor om ervaringen uittewisselen,al komen er honderd keer dezelfde topic's voor bij.
bovendien ben ik al bijna 1 1/2 jaar bezig en ga als ik pech heb ook de mmm in,ik moet over 2 maanden naar de gynaecoloog.kan niet eerder inverband met een te kort aan gynaecologen hier.

gr.droppy

Terug
Bovenaan