ff een dringende vraag!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik heb toch ff een vraag ik kon me niet echt bedwingen om toch een test te doen vanmiddag van kruidvat van mijn ervaring met die test is best wel goed en duidelijk maar nu twijfel ik toch een beetje mijn nod is pas volgende week de 13e of de de14e maar tot mijn verbazing zag ik toch een tweede streepje of ik verbeeld het me maar dat denk ik niet ik zie het echt kan dat al of zijn er meiden die dit ook hebben gehad en toch zwanger waren of zijn want een streepje krijg je niet zomaar daar heb je toch hcg voor nodig als je dat niet heb zal ie ook niet pos worden toch???
ik hoop  dat jullie dit ook wel eens hebben gehad ik graag reactie's

groejes!!

Mij is altijd gezegt....een tweede streepje hoe licht hij ook is....dan is het raak!!!!

bij twijfel morgen even de huisarts bellen.,.....en niet teveel op ervaringen of dingen die gezegt worden afgaan!!!!!

Hoi,

Ik lees vaak dat kruidvat testen al vroeg positief kunnen testen.
als je nog niet eens overtijd bent.
Dus het zou heel goed kunnen.
spannend hoor.

groetjes van Nathalie.

Hoi,

Kruidvat testen kunnen idd al vroeg aangeven. Ik heb maandag mijn nod, kan volgens brabbel zaterdag testen. Maar was vandaag zo misselijk en zoooooooooooooo'n zwanger gevoel (4e zwangerschap 2e kindje dus weet hoe voelt) en ik teste vandaag hartstikke positief
Ik heb nog een hele mooie digitale van cb liggen en die doe ik zaterdag nog een keer.

Dusse gefeliciteerd zou ik maar zeggen.

Hoi,

Nav jou bericht ben ik ook gaan testen..
Ik heb ook 13/14feb mijn NOD. Gekke klachten.
Ik naar de kruidvat!.. testen.. en nu lijkt het ook wel of er een heeeeel dun licht streepje is.. of wil ik het zien hhahaha
Ik moet natuurlijk nog even maar ben niet echt geduldig!

Ik kan me dus heel goed in jou verplaatsen.
Weet jij al wat meer?

Groetjes
Mara

nou dat is een opluchting zeg dat ik niet de enige ben die al vroeg getest hebt en toch ook pos was hoe licht ie ook was maar ik heb nog 2 testen liggen van clearview dus ik doe het over paar dagen nog is voor de zekerheid maar moesten jullie ook heel goed kijken voor het 2e streepje ik wel als ik um vol in de zon hield zag je het niet zo   goed meer zo licht is ie durf het eigenlijk niet te hopen dat het raak is na al die maanden maar het kan nog alle kanten op dus ik hoor het wel van jullie hou me op de hoogte!!

groetjes bianca

Nou ik moet eerlijk zijn dat ik het streepje zo zag zitten zonder de test op te moeten pakken. En nou is ie natuurlijk super duidelijk. Maar ik moet je ook zeggen dat ik zaterdag mijn nod zou hebben....
Ik duim voor je.

Groetjes Patries

dus ik mag je alvast feliciteren!!!!!
ik heb nog 6 dagen te gaan voor mijn nod en maandag dan kan ik ook al testen heb zelf niet echt veel klachten eigenlijk alleen veel meer hoofdpijn meer afscheiding en behoorlijk vergeetachig heel af en toe steekjes onderinen redelijk veel plassen dus nog niet echt veel heb wel over duidelijk mijn ei gevoeld en lekker veel geklust hahaha dus wie weet

groetjes

Terug
Bovenaan