ff een dringende vraag!!

Ik ook NOD 13 februari..
Ik denk dat ik ook maar zo'n kruidvat test ga halen als ik die positieve verhalen van jullie hoor!
Hahaha Babyboom????

Patries van harte gefeliciteerd zullen we dan maar zeggen, de testen van kruidvat zijn echt wel betrouwbaar. Geniet er saampjes lekker van!!!

En Bianca hoe is ie bij jou? Al meer duidelijkheid???

Liefs Lientje

nee dat nog niet ik probeer me in te houden om niet nog een keer te testen en gewoon te wachten tot maandag maar dat is best wel moeilijk moet ik zeggen maar goed je hoor het vanzelf wel hou je op de hoogte

groetjes bianca

Spannend hoor!!! Hier aan deze kant van het scherm is het ook spannend!!! 4 Feb was mijn nod en nog geen duivels te bekennen.
Zaterdag gaan we weer testen en dan met clearblue....We houden elkaar op de hoogte!!!

Liefs Lientje

hoi Bianca,

ik zeg gewoon GEFELICITEERD!!!

Kruidvat testen zijn echt heel betrouwbaar en ik spreek ook uit ervaring. Bij mijn 2 zwangerschappen heb ik deze testen gebruikt en ze vertellen de waarheid, hoor.

Nu heb ik al een kruidvat test klaarliggen voor valentijn!!! Had afgelopen maandag mijn NOD en moet dus nog even geduld hebben met testen. ( ben nl. een beetje onregelmatig en wil het zekere voor het onzekere nemen)

Test anders in het weekend nogmaals. Dan weet je het helemaal zeker.

Zodra ik meer weet, laat ik het zeker horen.

liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan