vandaag weer bij de verloskundige geweest.. zijn woensdag 14 weken... zelf wilde ik dolgraag thuisbevallen als het ff kan.. de kraamhulp die erbij was toen ik geboren werd word ook mijn kraamhulp en wil ik graag bij de bevalling hebben.. ook de sfeer en eigen omgeving vind ik veel fijner idee.. als er dan wat is dacht ik ben ik hier binnen 5 min bij het zkh... maar wat blijkt ik mag niet thuis bevallen omdat ik overgewicht heb.. ik heb een darmziekte en tot mijn 18de slank geweest sinds aantal jaar kom ik alleen maar aan en na vanalles geprobeerd te hebben heb ik me erbij neergelegd dat ik niet meer slank word.. ik ben best gelukkig maar nu toch weer door mijn gewicht een tegenvaller baal er echt van
verder gelukkig alles goed.. we hebben een echo van 1 minuutje ofzo gehad omdat met mijn darmen die zo druk zijn hoor je het hartslagje er bijna niet doorheen dus kijken ze op de echo of alles goed is.. blijft leuk om kleine buba op de echo te zien
verder gelukkig alles goed.. we hebben een echo van 1 minuutje ofzo gehad omdat met mijn darmen die zo druk zijn hoor je het hartslagje er bijna niet doorheen dus kijken ze op de echo of alles goed is.. blijft leuk om kleine buba op de echo te zien