ff een tegenvaller

ja ik mag wel thuis bevallen dus voor mij is het geen probleem, ik wil alleen niet thuis bevallen, maar ik vind het een beetje raar. en ik kan me voorstellen dat als je graag thuis wilt bevallen en het mag niet omdat je te zwaar bent?? vidn ik stom. wat nou als je helemaal geen ambu nodig hebt en het gewoon een prima bevalling is, dan zou je toch niet naar het ziekenhuis hoeven. en als je het bed al in de kamer hebt staan hoef je helemaal niet van boven te komen. ik vind het echt stom zo'n regel. gelukkig hoef ik me er verder niet druk om te maken, maar kan me goed voorstellen dat er wel dames zijn die dit erg oneerlijk vinden.
 
Mmm ik dacht dat je dat altijd zelf mocht kiezen, ook als je overgewichht heb.Ik woon op een flat dus ik zat me net te bedenken dat ik dan ook in het ziekenhuis moet denk ik.maar ik heb al medisch indicatie.dus moet zowiso in het ziekenhuis,vind het zelf ook wel een prettig idee,alles bij de hand enz.
geniet lekker van je zwangerschap.

groetjes Nice
 
ik woon ook in een flat op de 4de maar met lift waar makkelijk een brancard in kan dus mij van een trap tillen hoeft niet... schijnbaar is het idd zo dat als je boven de 100 kilo komt dat het dan niet meer mag.. baal er best wel van maar mijn vriend en familie zeggen ook we maken het daar gezellig en je mag als het goed gaat meteen naar huis.. ik probeer me erbij neer te leggen..
 
Ik snap je ongenoegen helemaal. Ik moet vanwege mijn geloof (jehovahs getuige, in verband geen bloed willen) ook in het ziekenhuis bevallen. Alle andere keren mocht ik wel thuis bevallen (is door medische oorzaak ook 2x niet doorgegaan vanwege te lang gebroken vliezen en een kindje dat te klein zou zijn) maar de regel sinds een paar jaar is dat het risico te groot zou zijn voor een Jehovahs getuige om thuis te bevallen. Viel mij ook koud op mijn dak omdat ik graag thuis zou zijn bevallen. Kan alleen maar zeggen probeer je er bij neer te leggen. succes
 
Terug
Bovenaan