ff een update en hele lieve foto's...van sophie

hoi hoi

hier zijn we weer!!!
ja heb even verstek laten gaan, maar ben ook onzettend druk..
pff al die feestdagen , heen en weer reizen naar familie, en redelijk veel werken..
nu even lekker een avondje vrij..

met mij gaat het best wel goed, loop niet meer bij de psycholoog(is afgerond) maar slik nog wel medicatie die ik ws binnenkort mag afbouwen..
en..............
ik heb een andere baan!!!!!!!!!!!!!!!

vanaf 15 maart zal  ik werkzaam zijn bij een kdv bij mij in de straat.. deze wordt helemaal vernieuwd en er komt een bso en peuterspeelzaal bij...
Oh ik vind het zo spannend... heb nog nooit op een kdv gewerkt, maar het lijkt me zo leuk om met die kids bezig te zijn.

tevens is het heel praktisch voor mij (niet meer veel reizen, geen onregelmatige werktijden, nooit meer in het weekend of feestdagen werken..
pff wat zal dat wennen zijn na 8 jaar in de zorg te hebben gewerkt..!!!!!!!!!!!!!

ik heb het afgelopen week verteld op mijn groep, waar ik pas sinds oktober aan de slag ben ( ben toen overgeplaatst naar een andere groep ivm problemen op die andere groep)
Ik vond dit dus mede daardoor extra moeilijk om te vertellen... Ik vond het zo lullig, ze hadden nml me zo goed ingewerkt en de bewoners kennen me net een beetje en dan ga ik alweer weg....

had er gewoon de zenuwen van...
maar........gelukkig reageren ze bijna allemaal begripvol en snappen ze het..

met sophie gaat het ook goed, ze loopt nog niet, maar staat sinds kort af en toe helemaal los ..
tevens kletst ze steeds meer woordjes en heeeeeeeele verhalen in haar eigen taaltje..
voor de rest blijft het een ontzettende lieverd...waar ik zo trots op ben..

nu nog even een paar recente foto's plaatsen......
mijn allessie!!!!!!!

dikke knuffels van ons allemaal enne..

zondag ga ik weer even bijlezen en reageren...

liefs tobi

wat een schatje zeg!

het is een echte meid en ze poseert al echt.

wordt vast een fotomodel!

ik wens je alvast veel succes met je nieuwe baan!

groetjes miranda mv jaleesa(6jr) & devany(16mnd).

Hey Tobi,
Wat fijn dat het al wat beter gaat en wat dapper dat je die stap hebt genomen voor een andere baan!
gaat vast helemaal goedkomen,..enne wat is Sophie weer groot geworden,Mila is ineens ook z,on grote meid geworden.
Wat ze dan weer kunnen he,iedere dag sta je weer verbaasd.
Leuke foto,s ook !
groetjes piewie,mv Mila (nu ruim 15 mnd)

Hey Tobi,

Fijn weer wat van je te horen, ja druk is het geloof ik bij veel van ons, dus maak je geen zorgen, als je tijd hebt dan schrijf je gewoon en anders even niet toch? Dat begrijpt iedereen.

Wat fijn een nieuwe baan en zo dichtbij, moet helemaal geweldig zijn. Geen zorgen om je oude werk, zo gaat het nu eenmaal en als jij iets beters kan, dan moet je dat grijpen.

Maar waarom ik eingelijk reageerde, wat is je kleine meid toch een plaatje, ze staat echt op alle foto's geweldig. EN wat een gaaf jasje heeft ze aan (dat bruine met die grote knoop), al haar kleertjes zijn helemaal mijn spaak.

Geniet van je kletskous.

Liefs Nanda

Wat een   heerlijke foto's van Sophie! Ze kijkt zo wijs en dapper uit haar ogen, heerlijk gewoon!

En wat goed van jou om de stap te zetten naar heel ander werk! Ik weet nog dat je schreef over je overplaatsing en over de stap om naar de psycholoog te gaan. Ben blij te lezen dat het nu beter met je gaat. Je hebt je leven weer meer in eigen hand genomen, , super!

Laat je weten hoe het bevalt op het kdv?? En wat ik me nog afvroeg: als je geen ervaring hebt op een kdv, dan heb je waarschijnlijk ook niet "de juiste" opleiding. Is je ervaring in de zorg dan doorslaggevend geweest om je aan te nemen? Ik vraag dit omdat ik ook wel eens heb overwogen om dit te gaan doen, maar ik heb geen zin meer om nog een opleiding te gaan doen, vandaar.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan