ff een update en hele lieve foto's...van sophie

Hee wat goed om van te lezen en wat heb je een leuke baan in het vooruitschiet!!!! Super hoor gefeliciteerd!!!

En genieten van je kwebbeltje!!!
Liefs Renske

hey bianca

allereeerst wat weer een super geweldige foto's van sophie
wat is het toch een mooie meid !!!
enne hoe kom je aan dat geweldige mutsje op die 1e foto.. wat een leuk ding joh

en wat fijn dat je baas positief reageerde omdat je er toch erg tegen op zag het te vertellen...
ben je weer wat rustiger?
heb je zin om te beginnen op je nieuwe werk?
zo leuk met kids werken... ik haal er elke dag zoveel positieve dingen uit, ook al is het soms smoordruk hahaha vooral met onze babyboem op het moment
heerlijk werk..

dus sophie staat al af en toe los? wat goed zeg..
annique soms ook per ongeluk, maar dan wel op de bank hahaha type's zijn het ook die dames van ons.
zal wel aan de datum liggen lol hihi

nou kalm aan en spreek je gauw
dikke kus voor je meissie van ons

sandra en annique

Hee wat goed! Gefeliciteerd joh! Heerlijk gevoel lijkt het me, dicht bij huis, geen onregelmatige tijden meer, super!

En Sophie is echt een knapperd hoor

Liefs Jenneke mv Ivar

Ha die Tobi,

Ooooooo, ik ben dól op Sophietjes!! Wat een plaatje is die van jou zeg........ Echt geweldig, die eerste foto (en de laatste) vind ik geweldig. Waar heb je die muts vandaan?
Mijn Sophietje laat nog geen speldje in haar krullen zitten, laat staan dat ik zo lekker kan tutten met staartjes en petjes, maar het is het proberen waard haha.

En wat goed dat het met jou zo goed gaat. Good for you: nieuwe baan en op eigen kracht verder, hartstikke knap. Las vandaag een artikel waarin Adriaan van Dis zegt: de een gaat naar de fysio om een schouder los te maken, ik ging naar een psycholoog om de geest weer wat los te maken. Ook een soort fysio dus. Echt goed hoor, dat je de stap gezet hebt! En je ziet: het brengt je allemaal goede dingen.

Liefs
Susan

hoi hoi

bedankt voor jullie lieve reacties....

even een paar antwoorden op jullie vragen..

dat mutsje is gemaakt door een vriendin van de oma van mijn vriend.....had ze speciaal gemaakt voor sophie en het was een verassing.
wij vonden hem ook geweldig , en het past echt bij sophie, eigenwijs mutsje voor eigenwijs meisje.. wij zeiden al sophie de rat...
ze maakt er ws nog eentje voor sophie en ook eentje voor mij......zo lief van haar!!!

en het jasje is van name-it...geweldig merk..

wbt mijn oplieding; ik heb sph gedaan en dat is een vrij brede opleiding.
ik heb meer dan 8 jaar ervaring in de zorg en met name bij verstandelijk gehandicapten..
ze hebben me aangenomen omdat mijn opleiding egschikt is, ik ervaring heb in het werken met mensen , flexibel ben, en in teamverband kan werken, tevens heb ik ervaring in het omgaan met kinderen en mijn motivatie sprak ze zeer aan. dus als je ook wilt solliciteren gewoon doen.......(ben je naam even kwijt,.. sorry)

liefs tobi

Hoi Tobi,

WAT een ontzettend knappe dochter heb je toch,echt een scheetje!!
En wat fijn dat het weer zo goed met je gaat.
Succes en veel plezier met je nieuwe job.
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan