Ff een update

hallo..
wou ffies kwijt dat ik niet thuis mag bevallen ik Moet in het ziekenhuis want me vruchtwater is heel erg weinig nog.. Krijg ook 3keer in de week een ctg 2keer thuis gelukkig en 1 keer in het ziekenhuis en elke week een echo om te kijken hoe veel vruchtwater er nog is.. dus als het zo door gaat komt de kleine al veel eerder dan geplant zoals 4jan.. ik hoop dat ze verlopig nog blijft zitten want dat is veel beter voor de kleine
maak me ondertussen wel zorgen maar ja dat heb je zoiezo tis niet niks wat er allemaal gebeurd want heb ook een paar weekjes trug in het ziekenhuis gelegen omdat ik heel erg veel aan het overgeven was en daar in het ziekenhuis zagen ze dat me vruchtwater krap was dus wie weet als ik er niet in had gelegen dat ik van niks weet Maar me zwangerschap gaat dus niet over rozen
hoop dat het bij jullie moeders wel goed gaat
Groetjesss
bedankt voor de steun alvast
Knuff

Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden toch!??

En je bent al aardig ver volgens mij... 35 weken? Als de kleine iets eerder komt is het in ieder geval niet zo heeeel vroeg meer! Op naar de 37 weken zou ik zeggen!

Inderdaad goed dat je in de gaten gehouden wordt.
Ideaal is anders, maar als de kleine eerder moet komen dan is het in elk geval niet veel te vroeg.
Succes!

Oh meid wat vervelend. Maar idd we zijn al over de 35 heen dus als het gebeurd is het niet zo'n groot probleem. Kleine van mijn vriendin is geboren met precies 35 weken en doet het zo goed, niet eens couveuse ofzo!
Ik heb ook minder vruchtwater dus herken je zorgen, alleen bij mij is het niet zo weinig voor heel veel controlle. Moet in week 37 weer een echo. Als het dan moet komen vind ik het prima.
Komt goed meid nog ff volhouden!!!

nee echt een rust volle zwangerschap is het niet
ik had het heel anders voor gesteld maar goed
nu is het ziekenhuis in en ziekenhuis uit..
ja dat is zo maar geeft wel veel stress mee hoor
leuk is anders
tis dat ik veel hulp krijg anders zou ik het niet vol gehouden hebben hoor.
ja als me vruchtenwater op is dan gaan ze der halen want zonder vruchtwater gaat het niet he
maar ik hoop dat ze nog ffies blijft zitten
ik laat jullie meer weten groetjess
en bedanktt

Terug
Bovenaan