Ff een update

Hai,

Zo dat klinkt idd spannend zeg... Maar aan de andere kant is het erg goed dat je extra in de gaten gehouden wordt, probeer nog wel even te genieten van je laatste weekjes als zwangere, voor je het weet is het voorbij!

Ik kan wel begrijpen hoe je je voelt, ik heb ook geen zorgeloze zwangerschap, helaas... Ons kindje heeft een aangeboren afwijking waar wij achter zijn gekomen tijdens de pretecho, de 20 weken echo was helemaal goed.. ons kindje heeft een vernauwing van de maag naar de darmen en zal binnen 2-3 dagen na de geboorte geopereerd worden. Gelukkig is het met de operatie helemaal te verhelpen maar voor ons is het ook allemaal anders gelopen, maar ja, je hebt het allemaal niet in de hand...

Ik hoop voor je dat ze nog even blijft zitten en probeer je niet teveel zorgen te maken, probeer ik ook.

Groetjes Jennifer
34 weken

He wat een vervelend bericht jennifer!
maar wat je zegt je hebt het niet in de hand, hopelijk blijft het bij die ene operatie en heeft je ukkie er straks verder geen last van!

succes jenny, hopelijk blijft ze nog ff zitten maar we zijn deze week in week 36 dus steeds een stapje dichterbij!

Dat is helemaal naaar bericht jennifer is dat van mij nog niks bij lijk me zo erg maar als ze het kunnen operen waarom niet als het maar goed gaat toch daar vertrouwen we op je zal toch wel even veel van je kindje houden
Maar rustig aan he niet niks allemaal
tot snel allemaal bedankt voor jullie steun kuss

Terug
Bovenaan