A
Anoniem
Guest
hoi sweetyyyyyyy nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van meid het is je zo gegund!!!!!!!!! maar nu heb ik ff een vraagje voor je ik ben deze ronde gestart met tempen en normaal was mijn cyclus rond de 31 dagen alleen vorige cyclus 25 dagen nu is mijn vraag voor mijn ei had ik een temp van 36.1/36.3 en op dag 18 had ik 36.9 en daarna 36.5 en zo bleef mijn temp tot vorige week zondag toen ineens weer 36.9 en ik had woensdag mijn NOD en mijn temp is wel iets gezakt naar 36.8 gisteren en 36.7 vanmorgen wat zou dit kunnen zijn meid? ik durf niet te testen!!!!!!!!! mijn borsten zijn al bijna twee weken gevoelig en net alsof ik een blauw adertje zie lopen over mijn borsten,heb meer afscheiding gehad maar ja dat wil niks zeggen ik zelf denk omdat mijn temp nu iets gezakt is dat ik alsnog ongi ga worden maar mijn temp is wel nog steeds hoger als na mijn eisprong misschien een beetje hoop!!!!!!! misschien kun je me helpen ik ga nu werken ben er vanmiddag weer!!!!!!!!! doeiiiiiiiiiiiiiii xxxxxxxxxxxxx en een dikke knuffel miranda