ff een vraag voor sweety!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi sweetyyyyyyy nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van meid het is je zo gegund!!!!!!!!! maar nu heb ik ff een vraagje voor je ik ben deze ronde gestart met tempen en normaal was mijn cyclus rond de 31 dagen alleen vorige cyclus 25 dagen nu is mijn vraag voor mijn ei had ik een temp van 36.1/36.3 en op dag 18 had ik 36.9 en daarna 36.5 en zo bleef mijn temp tot vorige week zondag toen ineens weer 36.9 en ik had woensdag mijn NOD en mijn temp is wel iets gezakt naar 36.8 gisteren en 36.7 vanmorgen wat zou dit kunnen zijn meid? ik durf niet te testen!!!!!!!!! mijn borsten zijn al bijna twee weken gevoelig en net alsof ik een blauw adertje zie lopen over mijn borsten,heb meer afscheiding gehad maar ja dat wil niks zeggen ik zelf denk omdat mijn temp nu iets gezakt is dat ik alsnog ongi ga worden maar mijn temp is wel nog steeds hoger als na mijn eisprong misschien een beetje hoop!!!!!!! misschien kun je me helpen ik ga nu werken ben er vanmiddag weer!!!!!!!!! doeiiiiiiiiiiiiiii xxxxxxxxxxxxx en een dikke knuffel miranda

hee meissie

Wat spannend zeg!!!! tja kan 2 dingen betekenen he...als je de eerste keer je eisprong had ( 36,9) en je had je NOG woensdag dan zou het best eens kunnen....maar ik lees ook dat je tijdje later weer met je temp. omhoog ging...als dat je eisprong zou zijn geweest dan heb je volgende week pas je NOD en dan blijft nu ook je temp. hoger totaan die dag...dus tja....ligt er dus aan wanneer echt je eitje voorbij kwam zoeven he...ik zou toch een testje wagen want als je je ei de eerste hoge temp. hebt gehad ben je nu 2 dagen overtijd..en dan kun je al wel testen he...mocht die nega aangeven dan zou ik tot volgende week afwachten en je temp. in de gate houden. blijft tie tot zondag 13-8 hoog dan nogmaals testen. En je klachten, ook die kunnen 2 kanten op he...dat weet je...maar ja kan me indenken dat je zo hoopt!! Ik hoop en duim met je mee hoor lijkt me fantasitsch voor je hoor!!

veel succes en ik hoor het zeker van je he!

liefs sweety

hoi sweetyyyyyyyyyyy ik hoop zo dat ik de 1e keer toen mijn temp omhoog ging mijn eitje heb gehad want na de 1e verhoging hebben we niet veel meer geklust dus dat betekent automatisch dat ik niet zwanger ben!!!!!!!!!!!! maar ik vind het zo gek ik heb nu al bijna twee weken last van mijn borsten gevoelig en steken erin en het lijkt idd dat ik die blauwe aders zie niet echt overduidelijk maar toch en ik ruik goed vanmorgen op het werk ook stinkende bloemen en nog van alles ik weet het ik kan ook mijn ei later hebben gehad bv op de 27e juli dan heb ik mijn nod vrijdag ik word er echt gek van en ik ga de volgende week trouwen wat zou dit welkom zijn een super cadeau!!!!!!! heb verder niet echt veel klachten alleen vanmorgen werd er een bewoner overgeplaatst naar een ander verzorgingshuis en de mensen moesten halen voordat ik het wist huilde ik met ze mee en van de week ook al bij mijn moeder ze vroeg me wat en ineens huilen en mijn moeder zegt dat ze me veranderd vind in mijn gezicht mijn ogen bv. ik weet het niet ik wacht nog ff af en volgende week test ik anders!!!!!!!!!! sorry voor mijn lange verhaal!!!!!!!! hoe is het nu met jou meid veel klachten??? dikke knuffel miranda

hihihiihih tja life stinks....enige wat je kunt doen is OF testen ( want je bent mischien al overtijd)
OF afwachtennnnnnnnnnn erg luek he...maar mocht je zwanger zijn dan is dat wachten niet voor niks geweest toch??? Ik zou een testje erop wagen...scheelt een hoop stress want of als tie posi aangeeft ben je al paar dagen eerder super blij, of als tie nega aangeeft weet je dat je ei mischien later was en dus ook later pas posi he....

veel succes hoor!!
Met mij gaat het super! echo was erg leuk! mag over 3 weken weer echo dan ben ik 9 weken ruim en zie je alles he...verder totaal nergens last van, niet moe, geen zere bosten NIKS alleen krampen maar ja...heerlijk dus lekker zwanger aan het zijn hahahaha

liefs sweety

heyyyyyyyy sweetyyyyy ten eerste en hele mooie banner!!!!!!!!1 en fijn dat jij een heerlijke zwangerschap hebt!!!!!!!!!! ik hoop dat ik je snel mag volgen meid.... en ik wilde eigenlijk pas de volgende week donderdag testen stel je voor mijn ei is later geweest dan ben ik dan 1 dag voor mijn NOD dus kan die positief zijn he!!!!!!!!!! ik heb wel de laatse keer geklust op 18 en op 20 juli dus als mijn ei later is dan lijkt het me onwaarschijnlijk meid maar ja!!!!!!!!! en anders ben ik nu idd 2 dagen over tijd en de volgende week 8 dagen spannend he!!!!!!!!!! en normaal heb je voor je ei een daling van de temp. en die heb ik niet gehad ineens van 36.5 naar 36.9 en nu 36.7 dus ikdenk het ergste want als je zwanger bent dan daalt je temp helemaal niet he???? meid ik kan alleen maar hopen en afwachten he elke dag dat de ongi niet komt is er weer eentje bij he hihihihi en meid bedankt voor alles xxxxxxxxxx miranda

ja mooi is tie he...keer iets anderds dan de rest hier hahahaha...en mijn temp. is ook 0,1 gezakt hoor en ben toch lekker zwanger dus da zegt niks...en ookal heb je niet super gericht geklust dan kan het nog want zaadjes leven 2 dagen he...ook ik heb niet gericht geklust omdat ik na mijn MK eerst mijn lichaam tot rust wilde laten komen...nouweeeeeee dit kindje wil echt bij ons horen hoor want mooi zwanger he!!!
dussssssssss ik zou er toch eens een testje aan wagen hoor, kan je toch niks gebeuren wel?? paar dagen eerder blij is toch meegenomen en als je niet posi test kan het nog alle kanten op dus tja...

succes en graag gedaan hoor het wel weer

liefs sweety

Als je temp structureel hoger is na je vermoedelijke ei, dan er voor dan heb je gewoon je ei gehad. Het kan zelfs zo zijn dat   je temp incidenteel daalt naar lager dan je temp van voor de eisprong.

Als je maar een duidelijk gemiddeld verschil zie tussen voor en na.

Ik heb al mijn gegevens ingevuld op http://www.fertilityfriend.com/  het systeem geeft dan aan of je je eisprong hebt gehad of niet.

Ik moet zeggen dat er bij mij de afgelopen cyclus geen touw aan vast te knopen was, en had dan ook niet verwacht zwanger te zijn. Wat me wel opviel was dat mijn temp iedere keer daalde als ikd e avond ervoor heel intensief gesprot had.

Maar kijk eens op die site rond. Daar word je echt een heel stuk wijzer van.

Succes.

Miep

Terug
Bovenaan