ff een vraag voor sweety!!!!!!!!!!

heyyyy tammyy ik zal voor je duimen meid dat het deze ronde raak mag zijn!!!!!!!! jullie zijn ook al ff bezig he en je kunt volgens mij beter iets langer wachten met testen anders heb je idd onterrecht een teleurstelling dus als je kunt wachten doe het dan ook meid hihihihihi en ik temp elke ochtend om 06.15 kan wel eens dat het iets eerder is om 06.00 maar dat maakt niks uit..... wij zitten nu zelf in ronde 9 en ook voor ons 1e kindje!!!!!!!!!!! dus wie weet!!!!!!!!!! en deez ik had afgelopen woensdag mijn NOD dus er is nog hoop!!!!!!!!! en ik snap niet echt wat je bedoelt met dat jou temp ook 1 dag omlaag ging en dan weer omhoog? bij mij is de temp gestegen van 36.5 naar 36.9 en ook wel ff gedaald naar 36.47 en nu weer 36.8 maar hij is nog steeds hoger als 36.5deze temp had ik na mijn ei voor mijn ei had ik 36.1/36.3 dus wie weet??????????? ik probeer nog ff te wachten met testen durf echt niet!!!!!!!!!!!!!

Hey Miranda,

Als je woensdag al je nod had zou ik toch maar gaan testen. Het is nl zo dat wanneer je temp zakt je diezelfde dag nog ongi wordt. Dus als je temp schommelt en de volgende dag weer hoger is, word je dus niet ongi en dus is het niet raar aan te nemen dat je zwanger zou kunnen zijn (nou, heb ik dat voorzichtig uitgedrukt of wat? ). Ik zou gewoon lekker testen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Negatief testen is idd niet leuk, maar deze onzekerheid is ook nix, toch? Je bent je nod tenslotte al ruim voorbij. Bovendien schreef   je dat gevoelige borsten te hebben met zichtbare adertjes  en dat kan ook een signaal zijn.

Ronde 9... poeh dat is ook al een aardig eind, hoor! Ik wens je veel succes met de knoop door te hakken. Houd je ons op de hoogte??

Liefs,

Tammy

hee meissie

en?? al keer getest??Ik zou echt keer testen voor je eigen gemoedsrust hoor, want dit is ook niks! en nee heb je ja kun jij zeker krijgen als ik alles zo lees toch?? ben je idd weer stapje verder.

veel succes en hopelijk ben je gewoon zwanger!

liefs sweety

heyyyyyyyyyyyyy lieve meidennnnnnnn ik weet dat jullie gelijk hebben en dat het beter is als ik ga testen en ik test ook deze week denk donderdagochtend!!!!!!!!!!!!! stel je voor ik heb idd een late eisprong gehad dan zijn dan de 14 dagen voorbij!!!!!!!!!!!! vanochtend weer getempt en nog steeds 36.8 meiden ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!!! zou echt het mooiste huwelijkscadeau zijn voor ons!!!!!!!!!! wij trouwen nl.nu zaterdag!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop het zo kan nu bijna aan niks anders meer denken en tammy je hebt gelijk toen mijn temp afgelopen donderdag en vrijdag zakte had ik ongi moeten worden en er kwam niks!!!!! dus er is nog hoop hihihihi heb verder niet veel klachten daarom denk ik ook niet dat het raak is!!!!!!! en ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun en lieve woordjes!!!!! jullie zijn super meiden!!!!!!!!!! en ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!!!! dikke knuffel miranda

Dat zou wel een fantastisch cadeau zijn inderdaad!!! Ik duim voor je hoor!!!

Terug
Bovenaan