ff een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Komt er altijd een innestelingsbloeding als je zwanger bent?

Tut Kim

volgens mij niet hoor, ik geloof juist dat t meer Niet voor komt dan Wel.

Bedankt voor je reactie.
Ik ben drie dagen overtijd en heb getest maar daar komt niks uit.
Ik ben altijd stipt ongesteld en vind het allemaal dus reuze spannend. We zijn bezig voor ons eerste wondertje. Heb er echt superveel zin in!!!

Wanneer is de beste tijd om weer s te testen?

Groetjes Kim

hoi Kim,

Zeker erg spannend zeg!!! Maar sorry heb echt geen idee wanneer je weer zou moeten testen....ben je al lang gestopt met de pil? want in t begin kan je cyclus erg onregelmatig zijn. toen ik de pil nog slikte had ik n cyclus van 28 dagen nu is hij geloof ik 32 dagen en dat verschilt ook nog eens elke maand.

Toen ik zwanger raakte van mn dochter was de 1e test meteen positief maar op dit forum lees je zo vaak verhalen dat de 1e test nega en de 2e positief was dus wie weet,,..

mijn collega deed altijd als ze overtijd was een tampon in voor een paar minuten, als er dan wat bruine troep aan zat als je m er uit haalt dan zit je ongi er aan te komen,..had ze ook   ergens gelezen op een forum..scheelt een hoop geld haha.

heel veel succes in ieder geval en ik hoop voor je dat het raak is.

ps we komen uit hetzelfde bouwjaar

Hoi hoi,

Een innestelbloeding krijg je lang niet altijd. Ik ben nu 5 keer zwanger geweest en heb nog nooit zo'n bloeding gehad. Als je test negatief is adviseren ze vaak om nog zeker een dag of 4a5 te wachten. Mocht je dan nog niet ongesteld zijn kun je het weer proberen. Soms heb je het HCG hormoon nog te weinig in je urine zitten, waardoor de test negatief uitvalt. Hopelijk lukt allles en mag ik je volgende week feliciteren. Ik kom trouwens ook uit 80 toevallig.

Groetjes Joyce

Hoi Tut (??) Kim,

Idd komt het vaker niet voor dan wel. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Laat je even wat weten als je weer getest hebt??

Groetjes,

Tammy

Hallo meiden,

Sinds gistermorghen iets wat bruinige afscheiding en ook wat rood. Vind het supervreemd dat ik nu ongesteld wordt, want ben altijd op tijd!!!
Ik ben begin dit jaar gestopt met de pil en was altijd op tijd ongesteld. Dus misschien toch een innestelingsbloeding? Hoop het!!!!hahahahahaa.

Als ik ongesteld ben dan is dat vanaf de eerste dag echt mega!!!Voel me dan ook zwaar rot en heb zware buikpijn!!! Nu dus niet. Heel vreemd. Heb getest vamorgen, maar daar kwam niks uit. Ik wacht gewoon af, want wat moet je anders!!!

Bedankt voor jullie berichtjes. Vind ik echt super leuk!!!

Tut = kus in het Fries, hahahahha

dus een dikke tut van Kim

Terug
Bovenaan