ff een vraagje

hoi kim,

Hoe lang ben je nu overtijd?
Ik zou zondag   ongesteld worden maar ben het inmiddels nog niet! maandg morgen een test gedaan en vanmorgen weer maar alle 2 negatief!
Dus al een paar x een tampon ingedaan om te kijken als het er al an zat te komen maar helemaal niks geen drup rood of bruin. snap er echt helemaal niks van!
We gaan er van uit dat we niet zwanger zijn maar  toch hebben we nog wel een beetje hoop.  
Heb wel gevoelige borsten en de darmen zijn goed aanwezig!

He hallo,

Nog steeds wat bruinige afscheiding. Heb sinds vanmorgen erg pijn in mijn onderrug. Kan geen stap verzetten of het is aanwezig. Van die zeurende pijn weet je wel. Ik ga zo maar weer s testen. Ben zo benieuwd en als het vandaag niks wordt dan weet ik het niet meer hoor. Wat een dramaaaaaaaWaarom toch niet zoals bij vele meteen een positieve test!!! Er is een stemmetje in mijn hoofd die zegt : Ik ben zwanger". Zou het mijn intuitie zijn die me nooit in de steek laat????

Nou jullie horen het wel. Dikke tut Kim

p.s Begin dit jaar gestopt met de pil, altijd precies op tijd ongi geworden.

hoi kim,..

En heb je de test al gedaan??

ben zoooo nieuwsgierig

he hoi,

Hier kim weer ff.
Nee heb nog geen test gedaan. Ga denk ik ook niet testen, want ben geloof ik gewoon ongi geworden hoor. Wel minder dan anders, en ook langer. Echt heel apart, heb nog steeds bruinige afscheiding. Niet echt fris. hahahaaha.
We wachten af en gaan gewoon voor de volgende ronde.

Kus Kim

Terug
Bovenaan