A
Anoniem
Guest
mn docher slaapt nog niet door. 2 dagen terug was ze rond half 3 wakker. even weer goed ondergestopt en geslapen tot half 7!!! helaas zette dit niet door en was het de volgende nacht 4 uur en vannacht zelfs half 4. ze is inderdaad nu iets minder vrolijk. als ik het boek oei ik groei lees dan zit ze inderdaad in een sprong. ze klets minder en slaapt slechter (vooral 's nachts). als ze kletst komen er wel steeds meer verschillende geluidjes bij en dat is inderdaad wel nieuw. ook pakt ze haar speelgoed steeds beter vast en ze heeft het bijna in 1 keer te pakken als je haar iets voor houd. ook heeft ze laatst van haar buik op haar rug gedraait. dit is haar tot nu toe niet meer gelukt. de sprong is vaak genomen in week 20 - 22 . nog even volhouden. ik ga nu wel weer op de oude manier de fles geven. dat betekent dat als ze voor half 6 komt dan krijgt ze 70cc drinken en vanaf half 6 krijgt ze 160cc. dit doe ik zo want anders krijgt ze teveel voeding op een dag. en nu maar hopen dat ze snel door gaan slapen
groetjes sibje
groetjes sibje