ff een vraagje

mn docher slaapt nog niet door. 2 dagen terug was ze rond half 3 wakker. even weer goed ondergestopt en geslapen tot half 7!!! helaas zette dit niet door en was het de volgende nacht 4 uur en vannacht zelfs half 4. ze is inderdaad nu iets minder vrolijk. als ik het boek oei ik groei lees dan zit ze inderdaad in een sprong. ze klets minder en slaapt slechter (vooral 's nachts). als ze kletst komen er wel steeds meer verschillende geluidjes bij en dat is inderdaad wel nieuw. ook pakt ze haar speelgoed steeds beter vast en ze heeft het bijna in 1 keer te pakken als je haar iets voor houd. ook heeft ze laatst van haar buik op haar rug gedraait. dit is haar tot nu toe niet meer gelukt. de sprong is vaak genomen in week 20 - 22 . nog even volhouden. ik ga nu wel weer op de oude manier de fles geven. dat betekent dat als ze voor half 6 komt dan krijgt ze 70cc drinken en vanaf half 6 krijgt ze 160cc. dit doe ik zo want anders krijgt ze teveel voeding op een dag. en nu maar hopen dat ze snel door gaan slapen

groetjes sibje

Wish you luck....mijn zoontje heeft van de 2e tot 3e maand doorgeslapen. Sinds de dag dat ik ben gaan werken (17 Oktober) is het gebeurt.....we hebben al van alles geprobeert, maar niets lijkt te helpen. Verschillende soorten voeding, nutrix erdoor, voeding minderen.....
Als je de gouden tip hebt hoor ik het graag.
Groetjes Lynn

Mijn zoontje was ook opeens weer om 5 uur 's nachts wakker en viel niet zomaar weer in slaap. Ik heb hem een aantal keer wel gevoed, maar op het cb waarschuwden ze dat hij dan misschien dat weer in z'n ritme krijgt. Ik ben toen overgestapt op een pamper voor 's nachts (hij draagt anders gewoon huismerk) en daarmee blijft hij toch droger. Daardoor wordt hij al minder snel wakker. Verder ben ik in overleg met het cb ook met wat bijvoeding begonnen. Er zitten helemaal geen allergieen in de familie en hij leek er wel aan toe te zijn. Hij eet ook al heel goed van een lepeltje. Nu gaat het weer fantastisch. Hij slaapt van half 9 's avonds tot half 8 of 8 uur 's ochtends in 1 stuk door.

Wij zijn met bijvoeding begonnen met fruit in eerste instantie. Gewoon potjes van Olvarit, peer, want dat is erg zacht. We zijn begonnen met een paar hapjes elke dag, een week lang. Nu  geven we hem steeds een half potje (hij is ruim 4 maand nu).  Na een week zijn we begonnen met wat groente, ook een half potje, en dan eerst worteltjes. Hij vindt het erg lekker! Hij krijgt nu bij  zijn laatste fles ook 1,5  eetlepel nutrix.  

Groeten,
Noa

vanaf vorige week zaterdag op zondag nacht slaapt madam weer door!!!!! soms word ze nog wakker 's nachts maar dan gaat ze vanzelf weer slapen. ze slaapt nu tot 6.00/6.15 uur. en ze krijgt rond 22.30 uur de laatste fles. vanaf wanneer kan die laatste fles eraf?? of komt de de fles van 18.30/19.00 uur vanzelf later als ze groente krijgt???

groetjes sibje

Hee wat fijn voor je!! Met Vera gaat het ook weer beter. Af en toe nog wakker 's nachts maar echt wakker rond 7.00/7.30 uur.
Zij krijgt overigens tussen 20.00 en 20.30 uur haar laatste voeding.
De ene keer zit ze op 4 voedingen en de andere keer op 5 voedingen per dag (maar bij de 5 voedingen zit er dus wel minder tijd tussen, dan is ze gewoon wat hongeriger. Bij beide situaties krijgt ze 200 ml per fles maar ben het nu wat aan het ophogen bij de 4 voedingen omdat ze anders meestal toch een uurtje eerder komt 's ochtends. Overigens krijgt ze bij de eerste voeding ontdooide bv. Maar die voorraad zal een keertje opraken en dan krijgt ze daar ook gewoon nutrilon.
Ohja, bij de laatste voeding krijgt ze rijstebloempap sinds een aantal dagen.

ik heb te vroeg gejuigt. vannacht kwam ze weer rond 4 uur.  we zullen wel weer zien wat ze gaat doen. ik ga haar nu maar wakker maken voor de fles anders zijn we zo van ons ritme af

Terug
Bovenaan