ff gas terug

A

Anoniem

Guest
ik neem net zoals natas ff gas terug,wil ff een moment rust voor mezelf,want vanal dat lezen hier op het forum word ik alleen maar verdrietiger en wanhopiger,maar gelijker tijd heb ik er ook een hoop van op gestoken. van iedereen die hier op het forum is,soms zou ik de hele wereld wel op me schouders willen nemen want gun iedereen een kindje.ik ga nu zelf ronde 17 in en baal zo vreselijk dat ik het ff niet meer weet.dus meiden heel veel geluk de komende tijd en hoop als ik terug ben op het forum mag lezen dat veel van me lotgenoten zwanger mogen zijn en ik zelf natuurlijk ook.nou lieve meiden tot schrijfs maar weer en tot over een tijdje.ik kijk wel wanneer ik er aan toe ben.heel veel dikke knuffies van pepe.doei doei snik snik.

Lieve Pepe,
Ik denk dat het heel verstandig is om even rust te nemen...
Ik ben ook wat minder met het forum bezig, omdat het toch wel veel energie vreet allemaal. Je bent er toch dag en nacht mee bezig.
Heel veel sterkte en we zien je wel weer een keertje op het forum! Neem alle tijd!

Liefs waterman

Ik herken het ook hoor. Vandaar dat ik me op de tijdelijke hondenopvang ga storten. Even niet zo met zwanger zijn/worden bezig zijn. Dat werkt voor mij.

Ik hoop dat een time out je helpt om weer tot rust te komen en je er weer vertrouwen in krijgt.

Liefs, Con

Lieve Pepe, bedankt voor je lieve reacties en adviezen en ik hoop echt voor je dat rust nemen werkt en dat je dan heel gauw toch weer een berichtje doet om te laten weten dat je zwanger bent. Ik zal je missen, maar geef je groot gelijk.

lieve Pepe,

Ik hoop dat je rust vind voor jezelf.
Ik wil je bedanken voor al je adviezen en steun en ik hoop je snel te lezen met het goede nieuws dat je zwanger bent.
Heel veel succes met klussen en we zullen je missen.

Liefs sil

Hoi...ik begrijp je helemaal...ik zit in ronde 13 en ben ook het even beu allemaal..het af gelopen jaar heeft me alles tegen gezeten,en me schoonzus is gelijk zwanger geraakt,,en moet bijna bevallen en heb geen idee hoe ik daar mee om moet gaan [ben heel blij voor haar]alleen erg verdrietig voor mezelf..ik moet weer bijna ongi worden en denk alweer dat ik naaar ronde 14 ga....meid neem je tijd en blijf hopen want als je die verliest en je komt in een depressie,dan ben je verder van huis.

sucses met klussen en kop op he!!!

veel liefs van manuela

Lieve Pepe,
Neem lekker alle rust die je nodig hebt. Misschien kun je een hoop kwijt in je gedichten. Maak er nog een paar van die mooie werken bij! Bedankt voor de lieve woorden en we zien/horen je weer een keer, als jij er weer klaar voor bent. Tot dan!
Groetjes, Kat

Lieve pepe.
Ik snap het heel goed. Doe maar rustig aan en we horen wel weer wat van je als je er weer behoefte aan hebt.
Groetjes kaatje

Terug
Bovenaan