ff gas terug

liefste pepe,
Ook ik begrijp wat je bedoelt. En gun je alle rust, neem je tijd en we horen en zien wel als je klaar bent. Ikzelf doe momenteel ook mijn best om de zaal even te laten rusten. Aangezien ik na een tijdje werkonbekwaam ben, weer aan de slag, lukt het me redelijk. Ik werk trouwens met kinderen en kan zo genieten van baby'tje en kindjes die niemand hebben. Thuis heb ik dzn nog mij dochter om vn te genieten. Dus hopelijk lukt het me nog even om positief te denken

ALS IK GOD ZOU IK HET ALLEMAAL WEL WETEN,DAN ZOU IK ALLE VROUWEN OP DE WERELD HAAR WENS IN VERVULLING LATEN GAAN,MAAR HELAAS IK BEN GOD NIET.MAAR GOED ALS ER EEN GOD ZOU BESTAAN WAAROM DAN AL DAT LEED EN VERDRIET.ZIJN WIJ DAN SOMS DE UITVERKORENEN DIE NIET HET GELUK VAN EEN KINDJE KRIJGEN MOGEN HEBBEN.IK BEN NIET ECHT GELOVIG.EN GELOOF NIET IN WONDERE.MAAR BLIJVEN HOPEN DOE IK ZEKER,WAT ER KOMT EEN DAG DAT WIJ OOK DE VLAG MOGEN HIJSEN DIT GELD VOOR ALLE MEIDEN,WANT ALS IK GOD WAS ZOU IK HET WEL WETEN.heel veel liefs van pepe en bedankt meiden voor al jullie lieve berichtjes.dikke knuffel van mij.

Lieve Pepe,
Ik hoop dat je dit berichtje nog leest.
Ik snap dat je afstand doet voor een tijdje. Ik ok zit daar wel eens aan te denken, maar toch bezoek ik dan het forum weer omdat ik zo benieuwd ben naar de rest!
Ik hoop, dat als ik je hier weer zie, dat je meer geluk mag hebben.

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan