ff gejat: Willen jullie weten wat het wordt?

Gejat van apr.2010 :D

Ik heb namelijk mijn mijn 20 wken echo al gepland op 15 dec. Ben dan 20w3d. En daar vragen ze of je het wil weten of niet.

Nu wilde ik het voor mijn zoon het niet weten, maar zag het zelf helaas op de echo. Nu was dit achteraf wel handig en ga nu wel vragen wat het wordt. Of ik moet het zelf weer zien. :D

Dus willen jullie het weten? En ga jullie het vertellen? Ik ga het dus wel vertellen.

Hoi Josh,

Ik wil het zeker ook weten en kan niet wachten. Vorige week naar de kidsfactory in Breda geweest, super leuke dingetjes, maar niet leuk als je niet weet wat het wordt.

Ik was van het weekend in duitsland op kraam visite en zij wist al met 15 weken wat het werd, gezien op echo. Zou het al veel eerder kunnen?

Ook las ik over een bloedtest in amerika die vanaf 9 weken al het geslacht kon bepalen....

In ieder geval nog max 8 weken wachten en dan kunnen we gaan shoppen.Begint ook weer de uitverkoop, dus dat is dan mooi meegenomen :)

Oh ja, wij maken het geslacht ook gewoon bekend bij familie en vreinden, geen probleem hebben we bij ons zoontje ook gedaan.

mvg,
Kim
12+1

Wij hebben met 17, 19 en 20 weken een echo op de planning staan en volgens de gyn zou het met veel geluk al met 17 weken te zien kunnen zijn! Verbaasde mij ook. Wij willen het wel weten en maken het ook bekend. Kan ik helemaal losssssss gaan op de nieuwe kamer, kinderwagen ed, haahhaa.

Liefs Ro
12w~3d

Wij willen het ook deze keer weer weten.. Leuk om te shoppen.
En wij gaan het ook gewoon vertellen. Wel zo leuk, kunnen de as opa en oma ook vast gericht gaan shoppen (want dat is nou juist zo leuk om dingen te krijgen hihi)

De eerste keer wisten we het niet. De 2e keer wel. En nu weet ik nog niet of ik het wil weten. Bij alle drie had/heb ik wel een sterk voorgevoel en de eerste 2x kwam het ook uit. Hopelijk nu ook.

deze keer gaan we het zeker te weten weten!!!!
anders nog maar een pretecho als ze het niet kunen zien...
bij de eerste wilde ik het niet weten, mijn man wel, ik, met vele andere dachten dan we een jongen zouden krijgen, dus toch maar gevraagd bij de 20 weken echo, konden ze het niet zien, was ik stiekum best blij om....maar werd dus een meisje!
en bij anere mensen heb ik het meestal altijd goe...behalve bij mezelf dus!
nu wil ik ook helemaal los kunnen met het shoppen!!!!
ik ga het ,denk ik, wel gewoon vertellen, maar niet aan iedereen...als het lukt, een beetje verassing is ook wel leuk toch.
liefs lot.

Ik wil het niet weten hoor, vind de verrassing wel leuk. Bij de eerste wisten we 't ook niet (ik was overtuigd van een jongetje, en 't is een meisje, haha).

Ben benieuwd dit keer.

Terug
Bovenaan