ff gejat: Willen jullie weten wat het wordt?

Ik wil het wel weten. Bij de eerste wisten we het ook. Het wordt er allemaal wat echter door voor ons, je noemt het kindje echt al bij naam enzo. En we waren eigenlijk gewoon veel te nieuwsgierig.
We hebben het toen gewoon aan iedereen verteld, we zijn niet zo goed in het geheimhouden van dat soort dingen.

Bij de eerste wilden we het beide niet weten, ik begreep ook nooit dat mensen het wel wilde weten ;-)

Bij de 2e wilde ik het wel weten, mijn partner twijfelde nog. Toen heeft de gyneacoloog het op een briefje geschreven en in een enveloppe mee naar huis gegeven. Binnen een week kon ik mijn nieuwschierigheid niet bedwingen en hebben we gekeken. Wij hebben tot dat onze zoon er was gezwegen over het geslacht en ik gaf ook aan dat ik niet wist wat het was als mensen er om vroegen.

Nu wil ik het ook graag weten, mijn partner twijfeld er nog over. Hij heeft nog ff om er over na te denken, begin januari ben ik 20wk. Ook nu ben ik wel van plan om het stil te houden.

hallo allemaal,
ik ben zwanger van ons eerste kind en gezien het lange weg die wij hebben moeten leggen om tot hier te komen het is voor mij (ons) heel belangrijk dat het kind er is ;-) en dat er hij of zij het goed maakt.
We hebben tot zover met elkaar besproken dat wij het niet willen weten wat het wordt. Misschien komen we in de volgende dagen, weken daarop terug maar vooralsnog willen we ons laten verrassen. Toch ben ik bang dat het bij de 20 weken echo heel goed te zien is ...

Wij willen het niet weten. Bij het kopen van meubeltjes en behang voor de babykamer maakt het niet uit. We hebben voor neutrale kleuren gekozen wat we allebei erg mooi vinden. Laat het dus maar lekker een verrassing blijven!

Terug
Bovenaan