Ff heel wat anders

Ik was benieuwd wat voor werk jullie/jullie hubbies doen... Ik probeer altijd een beetje een beeld te vormen van de meiden hier dus ik was nieuwsgierig!

Zal zelf beginnen
Ik werk al bijna twaalf jaar in de kinderopvang, heb kort als nanny bij Paul Haarhuis (tenniser) gewerkt, en daarna weer in de kinderopvang. Ik werk nu 24 uur en dat vind ik meer als genoeg! Heb nog een droom om ooit een winkeltje te beginnen met kinder/lifestyle spulletjes.
Maria werkt bij de politie, dus onrelmatige diensten. Heeft zn voor en zn nadelen.

Ben benieuwd!!

erwin is 1e zonweringsmonteur.
samen met een collega heeft hij een eigen tak in de zaak. hun zijn storingsdienst. hebben eigen verantwoordelijkheid, eigen inplanning enz.
nu zijn ze bezig om mensen aan te nemen om onder hun te gaan werken. nog meer verantwoordelijkheid dus.
erwin zn werktijden zijn van 7 tot 4 maar het komt nooit voor, dat hij ook echt 4 uur klaar is met werken. meestal n uur of 6 pas.

thuis vind hij het heerlijk om gewoon met zn 3tjes te zijn. lekker er op uit, waarheen maakt hem niet uit.
savonds samen bank hangen, of bordspelletjes spelen maak je hem blij mee.
af en toe playstationen en voetballen is ook erwin zn ding.

ik zelf ben fulltime mama.
ik doe het huishouden, koken, de verzorging van nathalia, boodschappen enz.
in het weekend doe ik niks aan het huishouden.
hooguit een paar wasjes draaien. de rest van het huis is al schoon voordat we t weekend ingaan, zodat de weekenden ook echt van ons 3tjes zijn ipv dat ik aan de schoonmaak ben.
en als ik een offday heb (dat ik me zwaar k*t voel en overal pijn heb, neemt hij deze taken ook nog eens op hem :D top man)

nou, geloof dat dit t wel zo is hahahaha

liefs, do

Hoi hoi,

leuk om te lezen! (Ben niet nieuwsgierig hoor, hahaha)

Ik werk in de kinderopvang, op een peutergroep. Ik werk nu 24 uur (2,5 dag in de week). En dat bevalt me prima zo.