Ff heel wat anders

Ik was benieuwd wat voor werk jullie/jullie hubbies doen... Ik probeer altijd een beetje een beeld te vormen van de meiden hier dus ik was nieuwsgierig!

Zal zelf beginnen
Ik werk al bijna twaalf jaar in de kinderopvang, heb kort als nanny bij Paul Haarhuis (tenniser) gewerkt, en daarna weer in de kinderopvang. Ik werk nu 24 uur en dat vind ik meer als genoeg! Heb nog een droom om ooit een winkeltje te beginnen met kinder/lifestyle spulletjes.
Maria werkt bij de politie, dus onrelmatige diensten. Heeft zn voor en zn nadelen.

Ben benieuwd!!

erwin is 1e zonweringsmonteur.
samen met een collega heeft hij een eigen tak in de zaak. hun zijn storingsdienst. hebben eigen verantwoordelijkheid, eigen inplanning enz.
nu zijn ze bezig om mensen aan te nemen om onder hun te gaan werken. nog meer verantwoordelijkheid dus.
erwin zn werktijden zijn van 7 tot 4 maar het komt nooit voor, dat hij ook echt 4 uur klaar is met werken. meestal n uur of 6 pas.

thuis vind hij het heerlijk om gewoon met zn 3tjes te zijn. lekker er op uit, waarheen maakt hem niet uit.
savonds samen bank hangen, of bordspelletjes spelen maak je hem blij mee.
af en toe playstationen en voetballen is ook erwin zn ding.

ik zelf ben fulltime mama.
ik doe het huishouden, koken, de verzorging van nathalia, boodschappen enz.
in het weekend doe ik niks aan het huishouden.
hooguit een paar wasjes draaien. de rest van het huis is al schoon voordat we t weekend ingaan, zodat de weekenden ook echt van ons 3tjes zijn ipv dat ik aan de schoonmaak ben.
en als ik een offday heb (dat ik me zwaar k*t voel en overal pijn heb, neemt hij deze taken ook nog eens op hem :D top man)

nou, geloof dat dit t wel zo is hahahaha

liefs, do

Hoi hoi,

leuk om te lezen! (Ben niet nieuwsgierig hoor, hahaha)

Ik werk in de kinderopvang, op een peutergroep. Ik werk nu 24 uur (2,5 dag in de week). En dat bevalt me prima zo.
Bart werkt voor een bedrijf dat winkelinrichtingen maakt. Hij is, zogenoemd, dtp-er en operator van een grote digitale printer. Komend jaar gaat er een hoop veranderen, hij werkt nu alleen bij de machine. Komend voorjaar komt er een nieuwe printer bij en dat betekent dat er ook meer mensen bij moeten komen, mede omdat ze dan ws in ploegen gaan werken. Bart is de meest aangewezen persoon dan leidinggevende van de afdeling te worden.
Als hij thuis is, klust hij graag in huis of aan andere projecten (wat hij ziet, kunnen zijn handen maken). Ook brengt hij graag de tijd met ons door, we proberen het weekend ook echt voor onszelf te hebben.

Groetjes danielle

Ik ben full time moeder wat ik super vind natuurlijk.

Arjan is vrachtwagenchauffeur bij Lelieveld transporten.
Hij rijdt AGF en zuivelproducten. en smiddags bij de kwekers spullen ophalen
Hij maakt erg lange dagen hij gaat smorgens rond 4:30 de deur uit en komt thuis wanneer hij klaar is (laat dus)
Zoals deze week gaat de wekker om 3:00 en dan komt hij om 19:00 weer thuis.
Om het weekend werkt hij de zaterdag en is dan donderdag vrij.
Ook heeft hij regelmatig nachtdienst en dan begint hij om 15:30 en komt dan smorgens weer thuis.

Gr Lique

hey,

Leuk om te lezen!

Mijn vriend en ik werken bij hetzelfde bedrijf een leasemaatschappij Athlon car lease.
Mijn vriend is hoofd afdeling Assurantie en ik ben telefoniste receptioniste.

Ik werk nu 3 dagen maar ga na mijn zwangerschapsverlof ouderschapsverlof opnemen 3 jaar dus dan werk ik nog 2 dagen.
ik zat eerst te twijfelen om te stoppen met werken maar ik heb het erg naar mijn zin dus ik vind dit de perfecte oplossing.
Ik zit inmiddels ook al 6 jaar bij het bedrijf.

Gr.Stefanie

Hey hoi,

Ik ben bakker(ster) sta lekker tussen de mannen te werken. Vind dit echt heerlijk. Werk 2 dagen en 1 nacht zijn zo'n 24 uurtjes.

Daarbuiten mag ik ook nog het hele huishouden, was, boodschappen ed doen. Bart is bijna nooit thuis. Hij is kraanmachinist en rijdt op de vrachtwagen. Nu zit hij volop in de gladheidsbestrijding oftewel strooien..... Normaal heeft hij weken van 60 - 70 uur.

Best wel pittig om alles rond te krijgen in mijn eentje, maar we hebben geluk met 2 makkelijke kindjes ( Zeker omdat ze zich maar 16,5 maand schillen)

Ook zijn mijn zusjes regelmatig bij ons en ze vinden het prachtig om met de kids te spelen. dan kan ik bijv ff boodschappen doen.

De tijd die ik nog over heb die gaat wel op aan vrienden.... Kortom een druk maar leuk en gezellig leventje.

Hoi hoi,

inderdaad leuk topic om te lezen.
Ik ben dansdocent. Ik geef les aan kids vanaf 3 jaar tot aan volwassenen en dat in diverse stijlen (klassiek ballet, jazzdans, kinderdans). Ik werk 3 dagen en dat is dan vaak vanaf de middag tot rond een uur of half 9 's avonds. Daarnaast heb ik thuis nog wel werkvoorbereiding te doen. Mijn man werkt in de ICT met redelijk reguliere tijden.
Dit combineert goed zo. Voor ons een situatie waarin we ons allemaal prettig voelen.
Vanaf het nieuwe jaar heeft mijn man 1x in de 2 weken een woensdagmiddag vrij. Een soort papa-dag dus. Vind hij erg leuk, maar ik zeker ook.

Groetjes, Bianca

Hallo,

Wat leuk om te lezen wat iedereen doet.
Ik werk op een basisschool en heb groep 3. Ik werk 3 dagen. De maandag, dinsdag en woensdag. De woensdag is maar een halve dag. Verder heb ik natuurlijk de ouderavonden en vergaderingen waar ik naartoe moet. Maar ik geniet met volle teugen van mijn kindjes op school.
Mijn man is accountant en werkt de hele week. We gaan 's morgens samen de deur uit (als ik moet werken) en hij is tussen 17.00/17.30 uur thuis.

De dagen dat ik vrij ben doe ik de boodschappen en het huishouden. En haal ik dat een keertje niet dan doen we het gewoon samen.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan