ff helemaal down..

A

Anoniem

Guest
Pff nou deze maand kan ik ook overboord gooien volgens mij..

Had afgelopen cyclussen toch onregelmatige lengtes, dus bij babybrabbel toen tot 4 cyclussen terug alles ingevuld, zodat ik t gem aant dg zou krijgen voor deze ronde, met ovulatiedag en NOD. Nou daar kwam uit dat ik afgelopen donderdag (dag21 ofzo) mn ei zou hebben..en mn NOD 8 juni..

Dus helemaal op ingesteld..deze week flink lopen klussen, vooral omdat ik mn ei niet in mn temp kon ontdekken. Beter te vaak dan te weinig doen..

Net op aanraden ff op dat fertility gedoe (= site voor  invoeren tempresultaten)  ingevuld..en die geeft nu mogelijke ovudag 18 mei (dag 13) aan. Er staat mogelijke dus hoop niet dat t ook daadwerkelijk zo is, want dat betekent dat we t die dagen niet genoeg gedaan hebben..

Damn voel me nu bagger!! Waarom zegt de 1 zus en de andere zo..waarschijnlijk nu maand vergooid ..

Sorry moest t ff kwijt..hoop is weg nu en had zo'n goed gevoel over deze week...

Oh, herkenbaar, Mel. Ik voel mijn ei nooit en ben nu via observatie baarmoederslijm en ovu-testen een poging aan het doen om mijn ei in kaart te brengen. Wordt helemaal gek en onzeker van al die tegenstrijdige berichten op het net.
Ik bereken globaal mijn ei (heb nooit kortere cylcus dan 25, en nooit langere dan 29 dagen) en dan ga ik dag voor  het berekende eerste ei,  ovu testen doen. Ging opzich prima vorige maand. Ging helemaal volgens voorspelling(dag 14 lh-piek en dag 28 ongi). Maar nu zit ik ook op dat 14 van cyclus en baal dat ik nog geen lh-piek heb volgens test. Nu morgen maar weer testen, maar baal er flink van. Gister zo fijn geklust en ook het slijm verhaal was zoals ze zeiden dat het moest zijn, en dus hadden  we allebei goede hoop! Maar vandaag dus geen piek op de test te zien.
Wou dat we gewoon een luikje naar onze eierstokkies en baarmoeder hadden, zodat we het met eigen ogen kunnen bekijken ipv afhankelijk van alle tegenstrijdige meuk op het net.
succes ermee, en ik hoop dat je wat afleiding voor jezelf gaat zoeken. Anders blijf je zo malen in je koppie.
xxx Annette

ik herken het ook wel
ik heb allerlei gevoelens, maar weet niet welke bij mijn eisprong hoort.
echt frustrerend
nu klussen wij vanaf het eind van de ongi ongeveer twee weken om de dag maar toch...
zit pas in de tweede ronde dus weet niet hoe lang mijn cyclus nu zal zijn.
kop op meid en ga ervoor
ik snap heel goed dat je er gefrustreerd van raakt  al die tegenstrijdige berichten, maar ook jij zal zo gelukkig worden.
dikke knuffel en sterkte

quote: fiepke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2006 18:03:04'));

ik herken het ook wel
ik heb allerlei gevoelens, maar weet niet welke bij mijn eisprong hoort.

Normaal voel ik m niet maar merk ik t aan mn slijm, wordt dan aanzienlijk meer!  Dit heb ik dus nog niet gehad (of niet gemerkt door al het spul van hub wat eruit kwam, haha)...daarom dacht ik dat ik m nog niet gehad heb..(wat dus ook nog kan)

nu klussen wij vanaf het eind van de ongi ongeveer twee weken om de dag maar toch...

Dat  doen wij dus ook...maar omdat ik ervan uitging dat mn ei nu pas 2e week na mn ongi zou zijn, (en we die avond dus echt geen zin hadden) hebben we t dus 1x overgeslagen en dat was dus precies de dag dat volgens t andere mn ei moest zijn...

Achja we zien t wel. Heb deze week allerlei steekjes en krampjes in mn buik (erger dan voorheen) dus misschien toch deze week geweest..komt goed!! Ergste frustgevoel is weer gezakt..

Bedankt in ieder geval! xx

Hoi Mella Bella

Ik had dat laatst ook op dat  fertiltfyding. Hij had mijn eisprong aangegeven en die dag herkende ik ook door veel slijm zeg maar...en daarna ging mijn temperatuur de hoogt in..maar een paar dagen later versprong mijn eisprong ineens naar een wat later plekje die week...nou toen hadden wij het dus niet gedaan..
Ik ging toen experimen teren waarom ie nou weer versprong, want ik probeeer dan ook iedere dag de afscheiding die ik verlies een naam te geven daar..eggwhite of watery enz enz, en ik zat die naam dus even aan te passen en toen versprong de eisprong weer naar zijn oude plaats...
Ik wil dus alleen maar zeggen denk goed na welke naam je je afscheiding daar geeft ,als jij dat ook doet, want daarmee veranderen dingen wel eens.
Verder begrijp ik dat je toevallig die ene avond van die eventueel andere eisprong niet geklust hebt...maar verder wel om de dag...Nou dan is er denk ik helemaal niets in gevaar gebracht hoor!!! Je hebt je kansen heel goed benut!
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

Hoi meis,

Wat rot toch voor je!!! Snap het best dat je dit alles denkt!!!
Maar geef de hoop niet op ook voor jouw komt de dag dat je kunt zeggen ik ben zwanger!!!
Ga duimen voor je heel hard oké!!!

Liefs Sandy

quote: Linnepinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2006 20:50:36'));

Verder begrijp ik dat je toevallig die ene avond van die eventueel andere eisprong niet geklust hebt...maar verder wel om de dag...Nou dan is er denk ik helemaal niets in gevaar gebracht hoor!!! Je hebt je kansen heel goed benut!
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

Thnx voor je berichtje...raar dat t zo kan verschillen. Nu heb ik mn afscheiding zegmaar geen naam gegeven, dus allemaal tzelfde. Dat komt omdat ik nog geen echt overduidelijk slijm heb gemerkt..

Wat klussen betreft..we hebben t toen zo en di gedaan en do was mn ei. Die niet gedaan en toen vrij weer..dus niet echt vaak..de week dat ik dacht dat mn ei was hebben we t hele week gedaan, haha. Ach ik zie wel! Kan me niet voorstellen dat mn ei ineens zo vroeg was..aangezien mn cyclus dan ineens weer korter is, terwijl ie laatste tijd wat langer werd..(snap je t nog.. )

In ieder geval bedankt en ik wacht t wel af. In mn temp nog niks duidelijks gezien. Want wat FF mn ei noemt en de tempen daarna zitten ook hoogtes bij die ervoor zitten, dus...

Jij ook succes meid! En bedankt voor je gerustellende woorden...

xx

Hoi meid!

Okee het was dus vanaf dinsdag even niet geklust maar als de zadcelletjes goed waren hebben ze minstens 72 uur gezocht naar je eitje....als het al die dag was...
Dus minder kans dan we proberen maar de kans is er wel!
Gewoon maar afwachten dan nu he?
Ik ook hoor...
Ik heb uiterlijk woendag mijn NOD. Meestal al lichte bloedstipjes een paar dagen voor mijn NOD maar nu helemaal niks... Zelfs niet nadat we geklust hadden, terwijl dat meestal wat los maakt...Ik hoop stiekem ook nog maargoed...we zien het wel!
Succes!!

xxx Linnepinnie

Terug
Bovenaan