ff helemaal down..

quote: Linnepinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2006 19:43:03'));

Hoi meid!

Okee het was dus vanaf dinsdag even niet geklust maar als de zadcelletjes goed waren hebben ze minstens 72 uur gezocht naar je eitje....als het al die dag was...
Dus minder kans dan we proberen maar de kans is er wel!
Gewoon maar afwachten dan nu he?

xxx Linnepinnie

Hi..

Ff voor t voor mij duidelijk maken..want of ik tel verkeerd, of ik heb t verkeerd opgeschreven...Maar dinsdag hebben we t gedaan,,dus als donderdag mn ei was..dan is t toch maximaal 48u? Of tel ik nu verkeerd?

Voor jou ook spannend! Heb je verder al iets te merken? Ik duim voor je meid..want er is niemand die ik t meer gun!

xx

Oepsie oepsie oepsie

Ik maakte gewooon een vergissing!!
Hihi
Ik bedoelde de zaadjes leven 72 uur...dus na 48 uur wraen ze nog aan het zoeken....
(beter dus!!)
Heb gewoon niet goed nagedacht....

Nou ik voel niet zoveel...maar durf ook niet aan gevoelens toe te geven eigenlijk of er iets achter te zoeken...
Ben nu dus heel voorzichtig aan het schrijven dat het lijkt alsof ik meer honger heb...
maar toch ook snel genoeg heb...  Verder helemaal niets...
Temp is nog 37.0.
Wat ik meer opvallend vind is dat ik nog geen spatje bloed kan ontdekken terwijl ik bijna altijd een paar dagen van te voren wat heb...(of had ik dit wel al geschreven??)
En woensdag is de 28e dag maar ik wissel heel vaak met 25.26 of 27 dagen...
We zien het wel joh...

Ik hoop het voor jou net zo hard hoor!!

Dikke kus Linnepinnie

Terug
Bovenaan