Ff hulp nodig, kom er niet meer uit...

A

Anoniem

Guest
Ik heb ff hulp nodig, kom er niet meer uit....

Zoals eerder vermeld heb ik altijd een vrij constante cyclus van 28 dagen gehad. Tot afgelopen maand, toen ging ik in één keer 11 dagen overtijd en had ik, tot 3 keer toe, een negatieve test... Ben dus ook ongesteld geworden... Als ik het nu goed bereken en er gewoon vanuit ga, dat ik weer een cyclus van 28 dagen heb, dan heb ik afgelopen week mijn "vruchtbare dagen" gehad. We hebben de sterren van de hemel geklust (hahaha)!!! Maar zoals jullie ook misschien nog weten, zijn we weer gestart met de ovulatietesten van Sensitest. Daar heb ik geen één dag een 2e streep gezien... Als het echt mijn "vruchtbare dagen" waren geweest, zou ik toch ook mijn ovulatie gehad moeten hebben en dus een 2e streep??? Begrijpen jullie het nog een beetje?? Zou ik dan toch maar er vanuit moeten gaan, dat ik nu opeens een cyclus van 39 (!!) dagen heb en dus mijn "vruchtbare dagen" nog in het verschiet heb??
Ik snap er even helemaal niets meer van en baal ervan......

Hoi biboooo

Ik heb echt geen idee!
Welke ronde zit je? Kan het ontpillen zijn? Was je voordat je anticonceptie gebruikte regelmatig of ook onregelmatig?

x-vlinder

Hey!!
Ik zou er niet vanuit gaan dat je nu weer een cyclus van 28 dagen hebt. Temperatuur je ook? En heb je met ovulatietesten geen één keer een 2e streep gehad, ook niet een hele lichte? Waarschijnlijk zijn je vruchtbare dagen dan nog niet geweest. Heb je ook draderig slijm gehad? Dat heb ik altijd één dag voor mijn positieve ovulatietest. Zo ga ik het dus ook langzaam maar zeker herkennen. Ik temperatuur wel, maar dat is om te kijken of ik wel een eisprong heb omdat mijn cyclus tussen de 28 en 44 dagen zit vanaf sept. 06. Maar zoals het nu lijkt heb ik gewoon een eisprong, dus dat is heel fijn.

Succes en blijven klussen zou ik zeggen....

Pink

Hallo, ik zou er ook van uitgaan dat je cyclus nu langer duurt en dat je vruchtbare periode nog komt. Ik zou gewoon doorgaan met de ovulatietesten om te zien wanneer wel je eisprong is zodat je een beetje weet waar je aan toe bent. Succes!

Liefs Yvonne

Hoi Biboo,

Wat lastig!Zelf heb ik geen ervaring met ovulatietesten! Maar ik zou idd eens letten op je afscheiding. Dat is idd wel een handig hulpmiddel om te bekijken wanneer je je eisprong gaat krijgen!

Succes ermee!
Roos

Hallo meiden,
Allereerst dank voor de snelle reacties !!!

Ik slik al jáááááren geen anticonceptie meer, dus het zéér zeker niet van het ontpillen. Wij zitten trouwens in ronde 5 voor het 2e kindje. Het is ook zo vreemd, ik kon er gewoon altijd de klok op gelijk zetten; 28 dagen verder en ik werd ongesteld. Ik heb/had echt een vrij regelmatige cyclus, hooguit een keer 1 of 2 dagen later, maar echt niet meer. En 2 maanden geleden zijn we begonnen met de ovulatietesten (op aanraden van een vriendin) en prompt ging ik 11 dagen overtijd. Dat heb ik nog nooit gehad!!! Helaas ben ik toen te vroeg gestopt met testen, omdat ik toch geen 2e streep zag... Juffrouw ongeduld!! Had ik dus niet moeten doen, dan had ik w.s. gezien dat de ovulatie later was en dat had me 3 zwangerschapstesten gespaard!!!!!!!!!!! Ik temperatuur niet, wil hier ook liever niet mee beginnen. Wil er namelijk niet "teveel" mee bezig zijn. Is moeilijk, want we willen het wel heel graag... Grrrrr soms wordt ik ook gek van mezelf!! Op de ovulatietesten heb ik idd geen één keer een duidelijke 2e streep gezien. Wel hééééél licht, maar er staat in de "bijsluiter" dat het echt een donkere streep moet zijn. En anders zou ik iedere dag een ovulatie hebben (hahahaha)!!! Vanavond leek hij trouwens voor het eerst wat donkerder!!! Draderig slijm (he jakkes...) is me ook niet opgevallen. Ik heb soms wel dagen dat ik meer last heb van afscheiding. Ik zal er eens op letten vanaf nu. Dussss... er is werk aan de winkel voor mij!!
Dus het huiswerk voor deze week is;  
* afscheiding bekijken;
* doorgaan met de ovulatietesten en
* vooral veel, hééééél veel klussen met mijn mannetje (daar zal hij blij mee zijn)!!!

Dank jullie wel en tot gauw xxx Bibooo

P.s. misschien een  domme vraag; maar als je geen eisprong hebt, wordt je toch ook niet ongesteld???

Ff uppen !!

Zoals eerder vermeld, had ik vorige week (10-8) een dubbele streep!!! Maar ik heb nu eigenlijk geen idee meer, welke cyclus ik moet aanhouden..... HELP!!!!

Als ik ervan uit ga, dat ik een cyclus heb van 28 dagen, heb ik de volgende banner en zal ik dus over 4 dagen ongesteld gaan worden. Liever niet natuurlijk!!!! Zie hieronder... Dit is trouwens de cyclus die ik altijd had!!

Als ik ervan uit ga, dat ik een cyclus heb van 39 dagen (omdat ik de laatste keer 11 dagen overtijd ben gegaan), heb ik de volgende banner...... En zit ik dus in mijn vruchtbare dagen!! Maar ik heb dus vorige week (10-8) al 2 strepen gehad op de ovulatietesten.

Wie kan mij helpen en weet welke banner/cyclus ik aan moet/kan houden???????

Ehhmmm... er is iets niet helemaal goed gegaan !!
Even een nieuwe poging met de banner van een cyclus van 28 dagen....

Snappen jullie nu nog wat ik bedoel????

Terug
Bovenaan