Hoi Bibooo,
even nog een reactie op jouw berichtje over het feit dat je 11 dgn overtijd was.
Ik heb dat ook gehad, na 2 1/2 ''pilloos'' en een constante cyclus van 28 dgn (al 1 1/2 jaar) was ik afgelopen maand ook circa 11 dgn overtijd.
enkele negatieve testen verder ben ik naar de huisarts gegaan......deze wees mij erop dat je op moet letten dat je je lichaam niet bedriegd (omdat je er te veel mee bezig bent) Wij zijn er sinds dec 06 serieus mee aan de slag gegaan, maar aangezien nu iedereen in onze omgeving zwanger wordt...wordt de druk steeds hoger (vragen in je hoofd van ''ben ik wel vruchtbaar??'&apos😉
In principe kan je blijkbaar je hypofyse aansturen..hierdoor kan je ongesteldheid uitgesteld (vrouwen blijken zelfs in staat een bevalling uit te stellen indien ze er teveel mee bezig zijn) worden....Probeer een extra uitdaging erbij te zoeken (dat doe ik ook ..ben vorig jaar 12 kilo afgevallen ..en ga maar weer verder met mijn sonja bakker en sport gedoe). Tuurlijk blijf je er in je hoofd mee bezig (anders keek ik ook niet op dit forum) ....maar ja, je moet wat...
Ik wens je super veel succes met je kinderwens!!
liefs Cleo