Ff klagen over mijn boobies!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Moet ff klagen, hoor! Volgens mij lig ik de laatste tijd erg rot in mijn bed ofzo. Ik heb echt al een paar dagen last van een zgn blauwe plekken gevoel in mijn boobies. Ze zijn niet extra gevoelig rondom mijn tepels, ze zijn niet hard, alleen een enorm beurs gevoel. Als je het aanraakt helemaal, maar ook als ik ze niet aanraak voel ik het. Dit heb ik echt nog nooit gehad!
En daar sla ik weer op hol.... Is er iemand die mij weer even flink met mijn beide benen op de grond kan zetten alsjeblieft??

Mijn vriend wordt al een paar dagen misselijk wakker. Zou hij zwanger zijn, hihi...

Nog 5 dagen tot mijn ongi...

Liefs Daisy

Hey daycey ,

Sinds ik mijn spiraal heb laten verwijderen kan ik niet eens meer op mijn buik liggen zo'n pijn heb ik in mijn borsten . Als mijn nod er aan komt kan ik amper een bh aan mijn tepels veranderen van kleur en toch word/werd ik gewoon ongy ... Het kan wat betekenen maar ook weer niet :s lekker duidelijke he ;)

Er gaat ook een virus rond mss heeft hij die te pakken ?

Sterkte met wachten nog ff !
Ik heb gister mijn ei gehad dus mag weer af gaan wachten of het dit keer raak is !

Liefss

Hey Daycey, ook ik heb vaak last van mijn boobies maar wat mij wel opgevallen is.......... Als ik het vanaf mijn eisprong heb dan wordt het niet erger ofzo maar........ Toen ik zwanger bleek te zijn voelde mijn borsten zo aan zoals jij beschrijft en begon het pas een paar dagen voor mijn nod en werden ze elke dag pijnlijker. Geen zere tepels gehad........

Het blijft afwachten meid maar wat zou het super zijn als het deze ronde gelukt is.

Mijn duimen draaien hoor!

Ps sorry ik zet je met dit bericht niet echt weer terug op de grond ;-)

Twee heel verschillende berichten, maar toch bedankt! We gaan het wel zien. Ook al verwacht ik niets meer, het lukt me niet om rustig mijn nod af te wachten....

Ik hoop niet dat mijn vriend een virusje te pakken heeft en koorts lrijgt, anders moeten we weer drie maanden wachten! Ik zal hem goed te eten geven deze dagen, haha!

Beauty27, geeft niet, hoor. Iedereen heeft het altijd over gevoelige tepels als ze zwanger zijn en ik heb dat juist niet. Zo blijkt maar weer dat ook dat een breed begrip is!

Raar he dat je dan idd 2 heeel verschillende berichten krijgt. ik heb het verschil nu heel duidelijk gevoeld en het voelt echt heel anders aan en nee geen zere tepels daardoor dacht ik ook dat ik niet zwanger zou zijn omdat je dat altijd hoort.

Geef je mannetje goed te eten en hopen dat hij niet ziek wordt!

Fijne dag vandaag!

Ik zou je graag met beide benen op de grond willen zetten maar wil ook niet negatief zijn..

Ik had bij mijn zoon niet echt last van me borsten ik werd alleen rond 12weken wakker met ruim een cup groter en op het eind 2,5cup groter..

Het kan gewoon hormonen zijn die het veroorzaken en niet zo zeer een zwangerschap

hoi hoi, mijn boobies doen ook erg zeer en zijn erg gespannen/strak. Gisteren mijn Nod, maar vandaag zwaar negatief getest. Helaas is het soms je lijf wat jvoor de gek kan houden.Hoop dat het voor jou wel raak is

Had je nog kunnen klussen rond je ei, want je moest toen toch een zaadtest doen? Anders is de kans wel heel klein ;-(

Ik heb alleen zere tepels gehad met mijn zwangerschap. Zere boobs heb ik wel vaker.
Afwachten Daisy, het zou wel heel mooi zijn als je toch nog zwanger blijkt voor de IVF.
Succes weer
Wenser

Terug
Bovenaan