Ff klagen over mijn boobies!

Hey meis,

Ik heb toevallig op zitten letten de laatste paar maanden.
Maar het viel me op dat ik ongeveer 2/3 dagen voor mijn ongi ook echt zo'n vreselijk blauwe plekken gevoel in mijn boobies heb, kan ook nauwelijks op mijn buik slapen. En gaat dan weer over als ik ongi wordt.

Zorg maar goed voor je mannetje.
Spannend meid, ben echt benieuwd! Wat je zult wel veel verschillende verhalen horen.

Xx

Hee hee ,

Ik heb dat ook ongeveer vanaf mijn eisprong ene keer is het erger dan de andere keer.
En soms zijn het alleen de tepels .

Ik weet dat ik het echt heel erg had toen ik net gestopt was met de pil nu zon ruim twee jaar geleden . Toen deden ze al pijn als je er naar keek ......
Ik hoop dat het een goed teken is en je de ivf niet eens nodig hebt !

Fijn weekend kus

@wenser, volgens mijn slijm heb ik pas de avond of dag na de test mijn ei gehad... Het zou kunnen, natuurlijk...

Ik wordt zo gek van mezelf dat ik me dan gewoon niet meer kan beheersen zo tegen mijn nod aan. Ik weet dat de kans zeer klein is dat ik juist deze ronde zwanger ben en ik denk het eigenlijk ook niet, maar mijn lichaam doet weer zo raar!

Het zal idd wel, zoals verschillende meiden hier al zeggen, gewoon mijn ongi zijn die eraan komt. Laat hem dan snel komen, dan kan ik starten, haha!

Thanx meiden!

Terug
Bovenaan