ff klagen (sorry)

Je lichaam moet nog een hele tijd mee he? Je kunt het nu heel sneu vinden voor je collega's enzo, maar als je zo doorgaat gaat het herstel ook heel langzaam. Je kunt nu beter aangeven dat dit werk te zwaar is, dat je echt graag wil blijven werken maar dan geen sjouwwerk meer kunt doen. Er zal heus nog wel genoeg werk overblijven wat je misschien wel kunt doen. En als dat ook niet meer gaat lekker thuis blijven. Je moet zuinig zijn op je lichaam.

Sterkte hoor!!

Ja Peet, voor jou geldt dus ook hetzelfde! Aan jezelf denken. En dan vinden je collega's het allemaal maar even stom en klote. Dat zijn ze ook snel genoeg weer vergeten. En je zult ook vast collega's hebben die het heel goed begrijpen.

Succes dames!

Dank je wel lieve meiden!!! jullie hebben allemaal gelijk!!!
Ben gister naar de verlosk. geweest en die zei ook dat ik nu echt niet meer kan werken zo... en dat ik aan mezelf moet gaan denken! Gister thuis wilde ik mn man helpen en lukte ff niet meer... wat had ik ff een enorme huilbui zeg kon niet meer ophouden!! Hij ging gelijk harder aan t werk hihi inc. huishouden ;-)

Heb een mail gestuurd net naar mn leidingevende dat t genoeg is, en dat we nu iets moeten verzinnen want t gaat echt niet langer meer zo!!

Bedankt allemaal voor jullie begrip en jullie zijn schatten!!!
En petra ook hup naar je leidinggevende!! Doen we t samen!!!

Terug
Bovenaan