FF klagen??

Hoi Allemaal,

Fijn dat jullie hier reageren. Deze reacties doen me goed. Het is vaak moeilijk als je als zwangere zoveel klachten hebt. Veel mensen denken dat ik me aanstel en kunnen het maar moeilijk geloven. Dat maakt het moeilijk je moet je namelijk de hele tijd verdedigen. Ik mag idd blij zijn met mijn man. Het is er een uit duizenden.

ik probeer toch zoveel mogelijk te genieten van mijn zwangerschap. Lukt natuurlijk niet altijd. Het zijn nu de kleine dingen die belangrijk zijn, bijvoorbeeld een dag minder misselijk en minder maagzuur. Een nacht beter slapen, ze zijn zeldzaam maar ik ben wel blij als ik zo'n dag doormaak.

Op mijn werk doen ze lekker moeilijk. Alsof ik niet genoeg aan mijn hoofd heb natuurlijk. Ik probeer me er niets van aan te trekken maar dat is af en toe moeilijk.

Ik verheug me nu al op volgende week wanneer ze de kamer komen brengen. Daarna het inrichten en dan wachten tot de kleine komt.

ik klaag eigenlijk noit over alles, omdat ik me dan een zeur voel, maar dit topic was wel even fijn om mijn verhaal in iedergeval te vertellen.

Groetjes Snoopy

Beste Rimke,

Ik ben ook bekend met t feit van niet zwanger willen worden. Wij hebben 3 jaar moeten w8. En nu nadat ik 2mnd bevallen was, weer snel zwanger dus zo kan t ook. Ik had endometriose en mijn man een spatader bij de balzak(beide geopereerd).
Dus ik begrijp hoe eng die eerste maanden zijn!! Ik was ook enorm bang om t alsnog kwijt te raken! Dus dat moet bij jou nog erger zijn geweest. Door werk wat erg zwaar was, trok ik t ook echt niet meer, ook veel rugklachten, moe en misselijk tot t einde!
Ik wil je ermee zeggen dat de angst ook meespeelt zeker bij een 1e kindje, en ZEKER na je verleden!!!!!! Doe wat goed voor jouw voelt en als werken te zwaar word, stop alsjeblieft! Denk lekker aan jezelf en je baby en mannetje natuurlijk! Na zo'n rotperiode laat jij je maar eens lekker in de watten leggen! Dat heb je verdiend!

Liefs Loona

Lieve loona,

Wat een ontzettend lief berichtje!
Tuurlijk pas ik op mezelf, ik zeg het ook altijd tegen andere meiden en nu moet ik er dus zelf aan geloven...............ik luister zeker naar mijn lijf en mijn motto is dan ook: wat niet gaat, dat gaat niet.........hahahaha!!!
We gaan vanavond eerst lekker opweg naar de oostenrijkse alpen, ga lekker een beetje van blauwe pistes af in een zeer rustig tempo........ga geen enkel risico nemen....

voor jou is het ook geen makkelijke tijd geweest zeg, drie jaar er over gedaan om zwanger te worden.............jemig!!! En dan nu binnen twee maanden weer!
Fantastisch!! Trek je het een beetje???

Ik ga eventjes eten, en dan nog even mijn bed in, ik rij het eerste stuk duitsland in!!!

Lieve groetjes Rimke

Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw, en las jullie verhalen.
Nu weet ik zeker dat ik het moet afkloppen. Hab alleen een beetje last van mijn borsten en ben wel eerder moe dan normaal.
En toch heb ik iets te klagen.
Ik ben in Januari bij mijn nieuwe baas begonnen. Ik was toen al zwanger, maar heb het pas na de eerste echo verteld. Wat blijkt nu ik mag niet blijven omdat ik straks minder wil gaan werken. Mijn chef heeft er wel alles aan gedaan om iets voor mij te regelen binnen het bedrijf. Maar daar kwam niks uit. Mijn collega`s gebruiken me nu als een soort slaafje.... En daar baal ik van. Bij alles wat er gebeurt gaat het   zo van ja dat is alleen voor de vasten.....!!!!! Echt heel verelend. Mijn contact loopt via het uitzend buro en zou eind juni afgelopen zijn. Dus ik dacht dat komt goed uit kan ik daarna meteen mijn zwangerschapsverlof in. Maar NNNEEE ik ben eind maart bedankt. Nu kan ik dus voor 3 maanden nog werk gaan zoeken.
Sorry dat het zo`n lang verhaal is. Maar ben wel blij dat ik het nu van me af heb kunnen schrijven.

Allemaal heel veel sterkte met jullie klacht (jes).

Groetjes Ankie

Terug
Bovenaan