FF klagen??

Hoi meiden,

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ontzettend blij dat ik zwanger ben. Zeker na alle toestanden van vorig najaar (PCOS, toen toch inenen zwanger van een tweeling en helaas een heel vervelende, zeer pijnlijke miskraam in twee delen..............).

Maar: ik herken mezelf bijna niet meer terug..........in alle opzichten.
Ik zit onder de puisten en heb doorgaans een humeur om op te schieten, wat erg lullig voor mijn lieve mannetje is. Ik dacht dat het door de zeer spannende eerst maanden zou komen, maar het zakt niet erg af.........hahahaha!

Heb ook al vanaf het begin een behoorlijk pijnlijke buik bij vlagen, zeker drie dagen in de week menstruatie/groei krampen en sinds een week of twee ook pijnlijke steken in rug en buik. En nu heb ik me het afgelopen weekend nog ziek moeten melden van mijn werk ook omdat mijn rug gewoon heel zeer doet, ik doe vrij zwaar werk (ben verpleegkundige op een Intensive Care) en hoop dat ik dat nog wel even vol kan houden.

Daarnaast natuurlijk ook hele leuke dingen!
We hebben van de week een wiegetje gevonden op marktplaats en hij is ook live fantastisch!!!
Daarnaast kan ik helemaal wegdromen bij hoe het kamertje er uit moet gaan zien.
En kan ook al helemaal fantaseren over hoe de bevalling er voor mij uit moet gaan zien, heb daar echt een droom over.............hoe naief die is zullen we over 5,5 maand gaan zien..............whahahaha!!!

Nou genoeg over mij!
Hebben jullie nog dingen waarvan jullie denken: gadverdamme!
En dan ook nog de leuke dingen die jullie willen delen?
Ik lees ze graag!

Groetjes Rimke
14+1 weken.

haha, ja zwanger zijn is wel en niet leuk. Ik ben erg blij dat er een kindje komt maar ook erg blij als het eruit is.
Ik ben depri, rugpijn, bandenpijn, erg misselijk geweest, nog steeds een rotte smaak in mijn mond, erg vatbaar voor griep en andere vervelende dingen, soms zelfs al harde buik terwijl ik het rustig aan doe ( en ik heb een hekel aan rustig aan doen)

Maarja, gelukkig weet ik waardoor het komt. Kwestie van tijd uitzitten en daarna ben ik weer de oude ( hoop ik).

Natuurlijk is het ook heel mooi. Ik ben bijna 20 weken en voel af en toe kleine tikjes in mijn buik.

hahahaha!!!
Dubbel he?
Had dit topic toevallig twee keer (of zelfs 3 keer) geopend en daar zijn meer meiden die even moeten mopperen.............
Is idd akelig die rugpijn van jou..............loop je al bij de fysio ofzo, of had je van te voren al rugklachten. En tja, die weerstand, breek me de bek niet open............................

Maar aan de andere kant, dat gefriemel in je buik is zalig!!!!

Hou vol, je zit op de helft!!!!!

Groetjes Rimke
18+1 weken

Gadverdamme is de bandenpijn met stip ¨op 1, gevolgd door overactieve hormonen: en dus emotioneel en snel geïrriteerd
Positief: het getrappel van de kleine dat ik al kan voelen en mijn groeiende buikje.
En de bevalling: die ging de vorige keer erg soepel, was ergens heel heftig maar ook ontspannen en mooi. Zie er dus erg naar uit. Al droom ik soms dat ik weer mijn vliezen buitenshuis breek, en dat het daarna zo snel gaat dat ik niet meer naar huis kan....

Maar het is nog ver weg.

Ik begrijp trouwens best dat het wat vreemd lijkt om te klagen terwijl je eigenlijk zo blij bent om zwangr te zijn... maar daar moet je je niks van aan trekken. het is gewoon niet altijd leuk.

Anne

Hoi allemaal,
Ik heb opzich weinig te klagen haha, hoewel ik natuurlijk wel wat last heb van het een en ander, maar niet zo erg dat ik erover moet klagen hihi...maar klagen kan heel gezond zijn hoor, moet je ook vooral doen als het eventjes nodig is!

Ik lees dat veel vrouwen last hebben van hun rug. Ik heb dat al jaren ook en nu dus extra erg. En ben sinds een paar weken onder behandeling van een manuele arts, die man heeft me al erg goed geholpen. Mijn rugpijn komt van jarenlang verkeerd lopen. Ik waggel nu al, en dat hoeft volgens hem helemaal niet. Met simpele (loop)oefeningen is het al een heel stuk verbeterd, ik heb zelfs meer energie!
Mijn tip dus: Als je rugpijn hebt, laat er toch eventjes naar kijken, want meestal is het niet nodig! Bij een manueel therapeut of arts kun je zonder verwijzing van huisarts terecht!

Meiden, veel succes met alles, en klagen mag hoor!
Groetjes, Lieke

Ik dacht weg te komen van de winter zonder griep en verkoudheid, maar dat duurde tot afgelopen vrijdag en dan was het ook raak. Gelukkig geen koorts (meer) maar vervelend gevoel, natte neus, pijnlijk keel, hoofdpijn en groot gebrek aan energie. Het ergste was de nacht van zondag op maandag waar ik bovendien erg veel pijn had van brandend maagzuur. Ik had echt hevige pijn en rennies maakten geen verschil. Uiteindelijk ben ik om 3 uur s'nachts uit bed gestapt - met veel pijn een moeite - om een portie warme havermout te maken. Dat heeft gelukkig de pijn kunnen vezachten en het lukte mij dan om 3 uur te slapen. Ik heb mij vervolgens ziek gemeld en  de meste van de dag geslapen. Nu kijk ik erg uit wat ik eet en drink s'avonds en ik heb gezorgd dat ik voldoende havermout in huis heb.....
Mor 74

Opsporing verzocht.

In een regenachtige nacht medio november 2007 verdween zonder enige aankondiging  de geliefde  Weerstand in onbekende richting. De aanleiding was vermoedelijk het, zonder overleg, aannemen van Nieuwe Huurder in Mijn Lichaam en het overbezorgd reageren van mij naar Weerstand toe naar aanleiding van de komst van Nieuwe Huurder. Weerstand heeft geen afscheidsbriefje achtergelaten en heeft sindsdien  geen teken van leven meer  gegeven. Weerstand wordt nu 23 weken vermist en eigenaar is ontroostbaar. Mede omdat medehuurder van Mijn Lichaam, genaamd Energie, lijkt te weten waar Weerstand is en deze geregeld daar opzoekt en ook enkele dagen verdwijnt maar weigert meer informatie te geven.
Weerstand  had altijd een stevig postuur maar men vermoedt dat deze een gedaanteverandering heeft ondergaan om niet herkend te worden.
Als u Weerstand gezien meent te hebben of  op andere wijze informatie weet te verschaffen over deze ernstige zaak,  neemt u dan contact op met Jongegezinnen.nl en vermeld daarbij dat het om het forum van augustus 2008 gaat.
Degene met de gouden tip of de vinder van Weerstand zal rijkelijk worden beloond. Mocht Weerstand ontvoerd blijken te zijn, is de eigenaar zeer bereid om over losgeld te onderhandelen.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

De Eigenaar van Weerstand, alias Marianwordtmama

WHAHAHAHAHA!!!! Erg grappig Marian!!!

Ik had vorige week idd ook al een topic geplaatst over mijn weerstand..............wat een drama! Heb een antibiotica kuur gehad voor mijn voorhoofds en bijholte onsteking, want als ik ziek wordt, doe ik het goed..................
Toch lekker om even te klagen niet??

Ook even iets leuks, ik heb een Angelsound besteld omdat ik me toch wat zorgen maakte en de echo nog even duurt, over anderhalve week, en wat een feestje!
Onze frutsel beweegt als een dolle, en dat voel ik dus ook al een paar weekjes, en het hartje is heel goed te horen!
Voor 40 euro...................vind ik dan toch niet heel duur............

Terug
Bovenaan