FF klagen??

meiden klagen isnet zo gezond als lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik kan nu eindelijk gaan genieten van mijn zwangerschap maar heb dus echt 20 weken absoluut niet op een roze wolk gezeten!!
en iedereen natuurlijk maar tegen je roepen o meid wat leuk een kleine je bent er wel blij mee zeker!!!!!  nou dacht echt vandaag of morgen vlieg ik de eerste de beste aan die nog eens zoiets zegt maar gelukkig gaat het nu de goed kant op.

vanwege mijn zwangerschap moest ik stoppen met mijn medicijnen vond mijn huisarts nodig maar het boeide hem niet dat ik daar onwijs depressief van werd.
daarnaast liet mijn lichaam me heerlijk in de steek en hield ik geen restje eten of drinken binnen, volgens mijn huisarts ook niet erg want had reserve genoeg!!

ook mijn mannetje moest het erg ontgelden maar ondanks dat zijn we nu erg blij en mijn mannetje is de liefste hij heeft me moed in gepraat en me erdoorheen gesleurd!!

dus klaag er rustig op los en zorg voor een goede opvang!!!

saampies

Hahahaha! Saampjes,

Das ook een goede instelling hoor!
Voel je je inmiddels beter? Niet zo misselijk meer?
En met de depressiviteit zo zonder medicatie, zwaar hoor, petje af voor jou!

Groetjes Rimke

Pffff, heb dit onderwerp echt nodig. Moet ff klagen! Ben nu voor de 5e keer(!) sinds het begin van dezwangerschap verkouden. Wordt nu toch wel irritant. Hoest m'n longen uit m'n lijf en voel me vreselijk lamlendig! Zo,dan ben ik kwijt. He, heerlijk dit. Vooral omdat er niet direct iemand is die zegt dat ik er iets heel moois voor terug krijg want dat weet ik heus wel.

Groetjes,
Marian  
25+1 wk

Hahaha, en dan heb jij nog mazzel Marian! Ik ben tot nu toe één keer verkouden geweest, vanaf begin februari tot nu toe ongeveer..

Nee hoor, zonder dollen, begin het ook spuugzat te worden. Ben normaal nooit ziek, en rol nu van het ene in het andere. Kijk vol spanning uit naar de zomer, toen hield het de vorige keer ook op bij mij.

Succes allemaal!!

oh, dan heb ik ook nog wel een klachtje:

inderdaad ook vrijwel continue verkouden; m'n neusslijmvliezen bloeden regelmatig van het niezen, snuiten en neusspray (alleen 's nachts, anders kan ik niet slapen). En daardoor ook vaak een beetje benauwd. Had ik bij m'n eerste zwangerschap ook wel, maar nu lijkt het nog vaker en langer te duren.

En nu m'n buik echt begint uit te puilen gaat het peesje/stukje huid/spiertje (kweenie wat het precies is) aan de bovenkant van m'n navel weer zo strak staan dat het soms pijn doet.

Maar verder gaat 't allemaal wel goed!

Die verstopte neuzen...................breek me de bek niet open.........
Het wordt idd tijd dat de zomer eens goed door gaat breken, kijk, dit is zalig weer hoor, en zo meteen verafschuwen we de warmte misschien wel waar we zo naar verlangd hadden...........maar toch! IK WIL ZOMER!!!!

Zo, lucht inderdaad weer eventjes op!

Geniet van het zonnetje meiden,

Liefs Rimke

Idd, waar blijft de echte zomer??? Straks zitten we bij dit topic te klagen dat we het zo vreselijk warm hebben maar voorlopig steek ik m'n (verstopte, snotterige, rode) neus in ieder zonnestraaltje dat ik tegenkom. Heerlijk dat het nu wat warmer wordt.
Beterschap aan alle snotteraars!

Liefs,
Marian

Oei oei oei!
Daar is de zomer al.........................en bevalt het me.................op zich heerlijk!
Lekker met de beentjes omhoog onder een parasol en maar water drinken!
ik geniet met volle teugen en ook onze ukke-frutsel wordt steeds sterker zo te voelen............
Wel last van vocht.................dikke vingers en benen, dus idd veel water en de beentjes omhoog!

hoe vergaat het jullie in de warmte??

Liefs Rimke
23+6 weken

Terug
Bovenaan