ff klagen

ik moet ff klagen.. voel zo hondsberoerd te laatste dagen..

mijn zoontje werd vorige week opeens goed ziek dus een week lang flink gebroken nachten gehad nu hij gelukkig veel beter te pas is kom ik maar niet over die vermoeidheid heen om gek van te worden..

daarbovenop ben ik zo altijd nu ook de lul en heb een flinke verkoudheid er bij gekregen dus loop de hele dag te knotteren zware hoofdpijn niezen hoesten zere keel noem maar op..

nu blijk ik ook nog een virale keel ontstekking en aftenplek er bij gekregen.. kan wel janken van de pijn omdat ik alleen paracetamol mag en deze niet werkt zit ik maar de hele dag aan de waterijs en koud water om het te verdoven..

ben het gewoon zo zat ff allemaal omdat de normale zwangerschap kwalen er ook nog steeds zijn
 
Nou klagen mag best toch! Helemaal als nu juist de periode aan zou moeten breken waarin het allemaal 'zonniger' had moeten zijn.

Ik zat er van de week ook helemaal doorheen. Al dagen zat m'n rechter neusgat potdicht.. met geen mogelijkheid open te krijgen. Na 4 dagen ging het eindelijk beter, ging m'n linker neusgat precies hetzelfde doen. Nou toen baalde ik ook! Kreeg daarbij ook flinke hoofdpijn, maar gelukkig gaat het nu allemaal weer beter.
Stelde eigenlijk niets voor als ik jou verhaal lees.

Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer de goede kant op. Beterschap!
 
nou, jij mag klagen hoor ! Gatver zeg.. ik kan bijna niet geloven dat je het alleen met paracetamol moet doen, ook met die keel ontsteking erbij?
Veel sterkte en ik hoop dat je je gauw wat beter voelt
 
Gaat al iets beter de keel voelt nu voor namelijk vervelend en heel af en toe pijnlijk dus gaat de goede kant op..

Mijn zoontje is helemaal opgeknapt slaapt lekker uit de laatste dagen dus heb nu zelf veel meer nacht rust maar die hoofdpijn blijft elke dag terug komen maar misschien is dat gewoon door de zwangerschap
 
Terug
Bovenaan