ff kletsen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
na 9 dagen hard te hebben gewerkt heb ik vanmiddag vrij en morgen nog
aangezien het rotweer is zit ik at te lezen
heeft niemand zin om gezelli wat te kleppen??
gr. tamaar

He Hallo,

Ik heb wel even zin om te kletsen hoor!

Ik ben linda en ik ben 26 jaar oud op dit moment zijn we in ronde 2   van ons eerste kindje en jij? Hoezo slecht weer hier in het noorden schijnt de zon.

Liefs Linda

hey
hier in het zuiden is het net begonnen met regenen en af en toe een onweersklap
ik zit nog maar in ronde 1
ben pas gestopt met de pil en we wilden eigenlijk niet meer wachten misschien onverstandig maar we zien wel wat het brengt!!!
spannend

Vertel hoezo onverstandig!

Dus je bent nog maar net gestopt met de pil. Ik ook hoor echt ongelovelijk spannend. De eerste maan heb ik aldoor op het internet gekeken wat mijn vruchtbare dagen waren en tips opgezocht en kijken wanneer je kon gaan testen dat was best vermoeiend. uiteindelijk ben ik te vroeg ongi geworden. Nu probeer ik er zo min mogelijk mee bezig te zijn en ik reken deze maand nergens op want we hebben niet zo erg ons best gedaan, Mijn vriendje had nachtdiens en werd daarna ook nog ziekjes maar goed we zien wel.

Liefs Linda

ach onverstandig..
heb ong. 10 jaar de pil gebruikt en ze zeggen toch wel eens dat je eerst je cyclus even op gang zou laten komen
eigenlijk weet ik ook niet hoe mijn lichaam zo zonder pil reageert en hoe mijn cyclus loopt maarja het kan ja geen kwaad voor het vruchtje
ik laat het eigenlijk nu allemaal op me af komen
ben eens benieuwd hoe het gaat lopen allemaal
vind het wel leuk dat jij ook net van de pil bent en er meteen voor gaat
tenminste nog wat mensen in hetzelfde schuitje

Hallo allemaal,

Ik doe ook even mee. Ik ben Nathalie 33jr moeder van een zoon van 2jr en ga nu de derde ronde in. Tamaar kent me waarschijnlijk nog wel van dat we alfgelopen maand dezelfde nod dag hadden. De mijne is voor aankomende maand 11 juni. En die van jullie?
Verder ben ik al jaren van de pil af.

Groetjes NAthalie
Ps hier schijnt de zon al weer uren oost-brabant

Ja wat moet je anders dan als je gestopt bent met de pil   algehele onthouding hihihihi. Ach weetje ik heb aan de huisarts gevraagt of ontpillen echt bestaat en of het iets met je vruchtbaarheid te maken kan hebben. Nou vaak is het zo dat je inderdaad wel ontpillings verschijnselen hebt maar in de meeste gevallen is dat na 2 maanden over en eigenlijk ben je meteen vruchtbaar na je eerste echte menstruatie. Toch lees je hier ook wel van meiden dat ze gelijk zwanger zijn geraakt maar ook van meiden die al maanden aan het ontpillen zijn. Zelf heb ik van het ontpillen niet echt veel last gehad behalve dan afgelopen maand maar volgens de huisarts heeft het daar weinig mee te maken.

Zo ik ben zo terug even de was doen

hee allemaal,

wil ook wel ff meekletsen hoor....heb net zwangerschapstest gedaan en er is een heel licht streepje te zien!!!!!! NOD is officeel 21 juni, maar kon me niet meer inhouden omdat ik paar sterke aanwijzingen had hahahah we zullen wel zien overmogen test ik gewoon weer en hoop dat het echt zo is....wat denken jullie? sterke ongi gevoel en gevoelige borsten, meer heb ik eigenlijk niet. maar ik heb nooit last van mijn ongi voel nooit iets, nu al sinds zaterdag sterk ongi gevoel, dus tja begon te twijfelen...zou het toch?? of is het te vroeg om te juichen??

bedankt meiden knuffel sweety

Terug
Bovenaan