ff kletsen

He sweety

Maar dat is toch geweldig een licht streepje ik heb nog nooit een streepje gehad. Volgens mij ga ik je toch even feliciteren  ben benieuwd wat voor vette streep je de 21 krijgt.

Liefs Linda

hoeeeeeerrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja hoor sweety ook ik heb me laten vertellen een licht streepje IS een streepje alvast gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
wooowww wat leuk voor je
verder denk ik ook dat mijn nod het weekend van 11 juli is dan zou mijn cyclus dus normaal moeten zijn eerste pilvrije maand maar ben eens benieuwd want vroeger was ik altijd vrij onregelmatig weekje later weekje eerder
en pfffff hier regent het nog steeds en het onweert ook nog af entoe een klap
tja bijna duitsland hierzo
knuff tamaar

He Tamaar,

Is het bij jullie ook overstroomd dat hoorde ik bij het journaal? Ben jij trouwens nieuw hier had je nog niet eerder hier gezien. Nou ik weet wel dat dit ongelovelijk verslavend is. Elke keer als ik langs de pc loop moet ik even kijken meestal duurt het even wat langer hihihi.

Liefs Linda

nee hoor geen overstroming sterker het heeft met en met wat geregend maar het is geneens wat afgekoeld
geloof nu nog 22 graden en flink benauwd
ach ik hou wel van warm weer alleen als het zo benauwd is slaap ik erg slecht en ben dan wat kriebelig krijg dan erg gauw hoofdpijn
xxx tamaar
oh ja ik ben inderdaad redelijk nieuw hier
dacht afgelopen maand even na het vergeten van de pil dat ik zwanger was maar het was valse hoop toen toch maar geen nieuw pilstripje gepakt en vol goede moed naar ronde 1 gegaan en hier uiteraard gezellig blijven plakken
veel liefs tamaar

succes gewenst Tamaar!! Hoop dat je snel zwanger mag zijn meid!!
en natuurlijk veel plezier hier gewenst!!

knuffelsssssss

hey sweety
ken je het liedje van paul de leeuw??
ik heb je lief??
daar zingt ie in :dat maakt mij een veel beetjes blij
datzelfde denk ik en vind ik voor iedereen die zwanger is hier
hoop wel je blijft nog ff op het forum hier
ken net een paar namen waaronder die van jouw en vind het dan zo gezellig om ff te beppen
ik wens jouw en je hubbie heel veel geluk en hoop dat je oprecht geniet van je zwangerschap
als ik me niet vergis was het bij jouw de derde ronde raak??
veel liefs tamara

ik heb je lieffffffff mijn hele leven langgggggggg lalalallaa
hihihi mooi liedje...tuurlijk blijf ik hier nog ffies...ben pas net zwanger he hahaha en ja idd raak al na 2 rondes...super snel dus...had ik ook nooit gedacht hoor!! ben maar 2 keer ongi geweest! dus wie weet geld dit voor jou ook wel!! hoop het echt voor je hoor! kunt altijd lekker kletsen met me reageer altjd wel ffies.

knuffffffff

haaaaaaaaaaaaaaa
tuurlijk we blijven gewoon kletsen
ben van mening dat je vandaag wat glitters richting zuiden hebt gestrooid en dat ik die opgevangen heb
weekend vermoed ik eisprong dus ga gewoon lekker klussen..
hahahahahakijken of di glitters van jouw het ook goed bij mij doen
en dan kunnen we verder zingen
'104 kerstbomen laaaahaaaaaangggg!!!
liefs tamaar

Terug
Bovenaan